Øyvind Østberg Sundseth

Psykolog

Autorisasjon (1992)

Øyvind Østberg Sundseth er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Østberg Sundseth

Anbefaler ikke på sterkeste.

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Jeg ble henvist hos han gjennom psykologen min for neuropsykologisk undersøkelse og var på venteliste i ca 4 mnd. Når jeg endelig fikk time og møtte opp var jeg tatt imot av han etter å vente en stund. Opplevde at han bare ville forte seg og bli ferdig. Deretter ble jeg sendt til en kvinnelig kollega av han for å gjennomføre testen. Følte meg så ukomfortabel og dømt av henne. Men verst av alt var at jeg etter flere måneder av å selv kontakte legesenteret/ fått psykolog til å ta kontakt med dem, fortsatt ikke har mottatt noe svar. Jeg ble belastet med 385 kr til tross for å ha frikort, og fikk aldri noe svar fra dem igjen. Svært uproffesjonelle og tar ikke telefon fra meg eller min behandler. De informerte i tillegg klart at jeg ville få svar etter kort tid.

God opplevelse, hyggelig lege!

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Min opplevelse var veldig god og positiv. Legen var en veldig hyggelig mann som tok seg tid til å forklare og spørre og ville gjerne høre om meg og mine opplevelser.

Hadde lest anmeldelsene her på forhånd så var skeptisk men det var ikke min opplevelse i det hele tatt.

Svarer ikke

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Han er kjempe uprofesjonell. Sa jeg skulle få svar samme dagen. Han blokkerte mobilen nummeret mitt. Får ikke tak i han… han svarer ikke fastlegene min. Har kastet bort så mye tid. Han for meg ikke svar resultatene mine. Hold dere langt unna. Gå til en anen. Det er det du kommer til p ende opp med å gjøre unnsett fordi han svarer ikke selv etter du betaler. Spar deg penger, stress og ikke minst TID. Bare gå til noen andre. Helt håpløst

Trygg

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Må si jeg var redd for hva jeg kom til etter å ha lest alt som står her. Heldigvis deler jeg ikke opplevelsen til de fleste andre her. Jeg følte meg hørt og godt ivaretatt, fikk ingen dårlige vibber av han i det hele tatt. Da timen var ferdig sa han at han skulle sende skrivet samme dag, og ba meg bestille fastlegetime i nær fremtid. Da jeg dro til fastlegen uka etter var alt sendt. Var redd for at fastlegen ikke hadde mottatt noe, men det hadde han.

Eneste jeg kan si var at ingen svarte på ringeklokka i bygget, så jeg ble sluppet inn av en tilfeldig mann med nøkkel som skulle inn.

Don't waste your time, avoid at all cost

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Waited 4 months for an appointment, after which I had an examination that was fairly ok experience. I was told that my results are almost done before I finished my appointment. That was 3 months ago, and I have still not received the results of my examination. He is impossible to reach by any means, emails, phone, texts, my GP also have sent a notice. I need to start all over again with another doctor after wasting months.

Avoid at all cost, don't waste your time nor health.