Sølvi Lie

Sølvi Lie Psykologpraksis

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sølvi Lie Psykologpraksis
Møllervegen 22 5525 Haugesund
Sølvi Lie er psykolog i Haugesund

Siste vurderinger av Sølvi Lie

Tillit, godhet og kompetanse

Klinikk: Sølvi Lie Psykologpraksis Skrevet

Allerede fra den første timen hos Sølvi, så konstaterte jeg at; "Sølvi kan jeg snakke med, åpne meg for, og stole på." Og hun duller ikke med meg, her er vi på hele tiden.
Sølvi har sett meg, hørt meg, og opplyst meg. Hun har benyttet metoder som fungerer, og hun har gitt meg verktøy og hjelp - som har hatt effekt for meg.
Jeg hadde store forventninger allerede fra start av, og med litt realitetsorientering av mine forventninger underveis i prosessen, vil jeg hevde at forventningene i veldig stor grad er innfridd. Sølvi er min hjelper og veileder, men veldig mye er opp til meg også. Dette er krevende arbeid, et samarbeid, og det samarbeidet har fungert glimrende.

Jeg har gått til psykolog og psykiater tidligere, men dette var første gang vi jobbet for å finne og forstå de underliggende årsakene til jeg ble som jeg ble, og hvorfor jeg valgte mine strategier for å fungere i livet. Strategier som ga meg utrolig mye strev og slit for m.a. å søke og passe inn, og å finne tilhørighet. Ett livslangt strev som kombinert med flere kroniske fysiske diagnoser, har medført både angst og depresjon. Men, tilfellet meg, er mye mer komplisert enn dette. Og det er den totaliteten vi har jobbet med.

I tillegg til konsultasjonene, så har Sølvi vært der for meg. Hun har svart, eller ringt tilbake når jeg har ringt, og hun har sendt sms`er med anbefalinger og linker til både øvelser og informasjon.
Og det aller beste; jeg har hatt veldig stor nytte av behandlingen, jeg har fått det mye bedre.
Jeg er veldig takknemlig for det Sølvi med sitt gode vesen og sin sterke kompetanse, har gjort for meg. Hun rett og slett vil mitt beste :-)

Sølvi er faglig dyktig psykolog med masse varme, trygghet og raushet!

Klinikk: Sølvi Lie Psykologpraksis Skrevet

En hel vond barndom skulle bearbeides. Jeg trodde ikke noensinne at jeg kunne føle meg hel igjen, som menneske.
Men det har Sølvi hjulpet meg med.
Hun nådde inn til meg, noe jeg trodde var ganske så umulig.
Jeg har fått livet mitt og verdigheten tilbake. Og jeg er ikke redd for følelsene mine lenger.

Sølvi er varm og raus. Og man får tillit til henne. Hennes kunnskap og trygghet gjør at det blir lett å få til gode samtaler. Hun har dyp innsikt i livet og det å være et menneske.
Hun styrer prosessen på en flott og verdig måte. Uansett hva som er vanskelig i livet så blir du møtt med respekt.
Sølvi er en psykolog som virkelig hjelper deg til å se ditt eget potensial og verdi.
Anbefaler henne på det varmeste!

Sølvi er kunnskapsrik, behagelig å prate med som gjør at du blir hørt og akseptert

Klinikk: Sølvi Lie Psykologpraksis Skrevet

Å oppleve familievold er både vanskelig og gjør sterkt inntrykk på oss som blir rammet.

Sølvi forstod kjapt hva hun kunne bidra med og gjorde en grundig jobb for å komme i posisjon for å behandle meg og trygge meg i denne vanskelige tiden.

Hun forklarte alle steg så jeg forstod hva som skulle skje. Sølvi fulgte meg opp i ettertid også, og har hjulpet meg med å gjøre livet mitt uendelig mye bedre.

Hun er veldig flink til å forklare ting på en grundig måte, og bruker eksempler man kan relatere til. Det har fra tid til annen kommet SMS fra henne med linker til nyttige artikler om selvhjelp, her snakker vi om en psykolog som virkelig bryr seg og gir av seg selv.

Det er lett å stole på henne, og man føler seg både hørt og sett, ikke bare et nummer i rekken.

Jeg anbefaler henne på det sterkeste!