Kathe Aase

Kathe Aase er gynekolog i Øygarden

Siste vurderinger av Kathe Aase

Hyggelig og saklig lege

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Første gang jeg var hos denne legen. Jeg opplevde henne som hyggelig, dyktig og flink til å forklare.

Saklig og flink.

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Har hatt en positiv legetime hos henne. På meg virker hun som en flink og saklig lege. Flink å forklare ting jeg spurte om, og forklarte også hva som ble gjort i løpet av undersøkelsen.
Kan anbefale henne.

Har aldri skrevet vurdering av en lege tidligere, men følte det var riktig nå pga. alle de negative tilbakemeldingene som sto her fra før. De gjorde at jeg kvidde meg litt til timen, men det var helt ubegrunnet...

En dårlig opplevelse

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Fikk frekke, nedlatende kommentarer da jeg kom inn for tidlig ultralyd. Var 19 år, usikker og utrygg, og hun gjorde det bare verre. Gav meg regelrett skyldfølelse for at jeg hadde blitt gravid så ung..

Gikk heller privat

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Legen er sikkert dyktig i sitt fag, men dette ble ikke formidlet til meg grunnet dårlig kommunikasjon. Legen fremsto for meg som nedlatende og arrogant. Legen var også, etter min erfaring, noe hard på hånden slik at undersøkelsen ble unødvendig vond. Legen har også lang ventetid på behandling av henvisninger.

Personlig var jeg veldig misfornøyd med legen, så da jeg fikk beskjed om at jeg måtte møte til en ny time, hentet jeg heller henvisningen min og gikk til en privat gynekolog.

Lite positivt!!

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Har vært hos henne ved 2 anledninger og har absolutt ingen ting positivt å si,dit skal jeg ikke flere ganger.
Kvass,nedlatende og har tydeligvis bestemt seg før en er kommet i stolen.
Frekk og har ikke evne til å kommunisere ut på en bra måte,etter min erfaring.
Sikkert dyktig i sitt fag,men pasient behandling er likså viktigt!!