Kathe Aase

Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Kathe Aase

Flink og informativ - anbefales

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Dette er er en lege som er veldig flink og informativ. Her kan man spørre om alt en lurer på. Kan virkelig anbefale denne legen.
Har gått til henne over flere år og mange jeg kjenner føler seg virkelig ivartatt.
Kontor damen hennes er også veldig hyggelig og hjelpsom.

Hyggelig og saklig lege

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Første gang jeg var hos denne legen. Jeg opplevde henne som hyggelig, dyktig og flink til å forklare.

Saklig og flink.

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Har hatt en positiv legetime hos henne. På meg virker hun som en flink og saklig lege. Flink å forklare ting jeg spurte om, og forklarte også hva som ble gjort i løpet av undersøkelsen.
Kan anbefale henne.

Har aldri skrevet vurdering av en lege tidligere, men følte det var riktig nå pga. alle de negative tilbakemeldingene som sto her fra før. De gjorde at jeg kvidde meg litt til timen, men det var helt ubegrunnet...

En dårlig opplevelse

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Fikk frekke, nedlatende kommentarer da jeg kom inn for tidlig ultralyd. Var 19 år, usikker og utrygg, og hun gjorde det bare verre. Gav meg regelrett skyldfølelse for at jeg hadde blitt gravid så ung..

Gikk heller privat

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Legen er sikkert dyktig i sitt fag, men dette ble ikke formidlet til meg grunnet dårlig kommunikasjon. Legen fremsto for meg som nedlatende og arrogant. Legen var også, etter min erfaring, noe hard på hånden slik at undersøkelsen ble unødvendig vond. Legen har også lang ventetid på behandling av henvisninger.

Personlig var jeg veldig misfornøyd med legen, så da jeg fikk beskjed om at jeg måtte møte til en ny time, hentet jeg heller henvisningen min og gikk til en privat gynekolog.