Kathe Aase

Kathe Aase er gynekolog i Øygarden

Siste vurderinger av Kathe Aase

Profesjonell og flink

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Veldig fornøyd. Vært hos henne flere ganger, og opplever henne alltid som hensynsfull, hyggelig og dyktig.

Hyggelig og flink

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Har gått til henne i flere år. Hun er alltid hyggelig og jeg har aldri opplevd henne som hard hent. Hun henviste meg videre når jeg trengte det. Er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått hos henne frem til nå, og jeg kommer til å fortsette å gå til henne.

Utrolig godt førsteinntrykk

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Var så heldig at det skjedde en kansellering slik at eg fikk time i løpet av en uke. Ble først møtt av assistenten hennes, som med veldig få ord gjorde meg mindre nervøs uten at hun visste det. Videre når jeg kom inn til henne stilte hun et par spørsmål til egenerklæringen min for å forstå situasjonen bedre og gjorde en kjapp undersøkelse. Hun ga med råd eg ikkje visste eg trengte, og var optimistisk til noe en annen lege hadde vært svært negativ til. Alt i alt en effektiv, forståelsesfull og dyktig lege

Nedlatende, dømmende og lite forståelsesfull.

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Min første og siste gang her. Hvis du er en person med mer vekt enn gjennomsnittet, så kommer du ikke til å få hjelpen du trenger og i tillegg bli snakket nedlatende til. Det lyser gjennom hele samtalen at hun er mer opptatt av å snakke om vekten din, enn å se deg som et menneske. Alle prøver som ble diskutert var fine, tidligere gynekolog hadde ikke sett noe av det hun så og hun prøvde bastant å fortelle meg at alle problemene mine var knyttet til vekt, og at jeg ikke hadde noe vondt av å ta av litt. Men alle blodprøver, blodtrykk ol. var fine. Hadde fint svangerskap uten komplikasjoner, fin fødsel uten komplikasjoner og likevel ble jeg anbefalt å gå ned i vekt. Jeg er blodgiver og går jevnlig til kontroll for stoffskifteproblematikk hos en endokrinolog, men likevel ville hun at jeg skulle gå ned i vekt. Jeg stiller meg spørrende til kunnskapen hennes, og ville ikke anbefalt noen å gå hit. Resepsjonisten og sekretæren var hyggelige.

Anbefales ikke

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Hun er sur og en føler seg ikke noe særlig velkommen der. Veldig vanskelig å få kontakt om man har spørsmål, eller om man ønsker videre oppfølging.