Rosa Thorunn Adalsteinsdottir

Hinnasvingene 46 4018 Stavanger

Siste vurderinger av Rosa Thorunn Adalsteinsdottir

En lettelse!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Rosa gir trygghet, viser respekt, er god til å lytte, stille spørsmål og gi nyttige svar.

Hun er rask og effektiv ved undersøkelser, og sørger for at det skal være minst mulig ubehagelig.

Tidligere har jeg tatt undersøkelser hos fastlege, og jeg husker ubehaget og smertene enda. Det var derfor en lettelse å komme til Rosa.

Det var endel telefonkø. Jeg valgte derfor å gå innom klinikken for å bestille time, noe som viste seg å være den enkleste måten for min del å få time på.

Fantastisk!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

I den grad det kan være en fantastisk opplevelse å gå til gynekolog, er det det hos Rosa! Har vært hos henne både Ifm graviditet og andre undersøkelser og det har alltid vært en god opplevelse. Hun tar seg god tid, er opptatt av pasientene sine, lytter og tar hensyn til at situasjonen er ubehagelig. Litt vanskelig å få time, men det glemmer man når man kommer til!

Meget bra

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Meget fornøyd, behagelig og rolig, gir et proffesjonelt og dermed trygt inntrykk noe som er viktig i en sånn situasjon. Nøyaktig og deler sine 'funn' på en rolig og forståelig måte.
Føler meg meget godt ivaretatt, og har ingenting negativt å melde.
Kan heller ikke klage på ventetid når allerede pasient.

Helt topp.

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Vil aldri gå tilbake til en allmenpraktiker etter å ha vært hos henne. Helt fantastisk.

Kjempefornøyd med legen

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Hun forstår hvordan det er å komme til en gynekologisk undersøkelse at det ikke er det kjekkeste i verden og tar hensyn bl.a med et klede du kan ha over deg. Kjempekjekk dame som jeg bare har positive ting å si om, riktig nok koster det litt, men det er det vært.