Rosa Thorunn Adalsteinsdottir

Hinnaklinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Hinnaklinikken Telefonnummer51 90 68 6851 90 68 ...
Hinnasvingene 46 4018 Stavanger
Rosa Thorunn Adalsteinsdottir er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Rosa Thorunn Adalsteinsdottir

Varm, hyggelig og profesjonell

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Rosa er veldig behagelig og trygg. Hun er flink i sitt fag, og er veldig god til å balansere mellom småsnakk og faglig. Hun er nøye med forklaringer og du kan være sikker på at du blir tatt på alvor med dine problemer. Jeg har vært hos Rosa ifm sjekk av underliv, tidlig ultralyd ifm svangerskap og 6-ukers kontroll etter fødsel. Har utelukkende gode opplevelser fra henne.

Lite lyttende

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Jeg går til Rosa fordi hun er en kvinne og har erfaring men jeg opplever hun som lite interessert i å ha en dialog. Jeg har vært hos henne flere ganger. Sist jeg var hos henne følte jeg hun kunne gjerne har brukt mer tid på meg. Hun spurte hvordan det gikk med meg og før jeg kunne svare viste hun meg rommet hvor jeg kunne skifte. Venterommet var tomt. Jeg bli innkalt til 3 års kontroll og når jeg møtet opp små klaget hun at det er endret til 5 års kontroll. Det kunne jo ikke vite jeg. Da burde de har ringt til meg! Det er tross alt en behandling man betaler privat.

Dyktig og trygg

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Jeg er en vanskelig pasient, men jeg er veldig fornøyd med Rose. Hun er en dyktig, trygg og seriøs lege. Hun forklarte meg alt jeg trengte å vite og tok meg på alvor. Gikk gjennom en liste med mine plager og fant god behandling. Jeg vil gjerne gå til henne igjen!

Den beste gynekolog

Planmessig
Høflig

Utrolig fornøyd!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Har vært hos Rosa for celleprøve 2 ganger og det har gått smertefritt. Hun har en rolig og behagelig væremåte som gjør at man kan slappe av. Forklarer underveis,småprater litt og vips så er det over. Veldig praktisk med toalett der man kan kle av seg med vask og tilgang på bind. Kan varmt anbefales å gå til Rosa!