Rosa Thorunn Adalsteinsdottir

Hinnaklinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2000

Hinnaklinikken Telefonnummer51 90 68 6851 90 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hinnasvingene 46 4018 Stavanger
Rosa Thorunn Adalsteinsdottir er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Rosa Thorunn Adalsteinsdottir

Dyktig og trygg

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Jeg er en vanskelig pasient, men jeg er veldig fornøyd med Rose. Hun er en dyktig, trygg og seriøs lege. Hun forklarte meg alt jeg trengte å vite og tok meg på alvor. Gikk gjennom en liste med mine plager og fant god behandling. Jeg vil gjerne gå til henne igjen!

Den beste gynekolog

Planmessig
Høflig

Utrolig fornøyd!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Har vært hos Rosa for celleprøve 2 ganger og det har gått smertefritt. Hun har en rolig og behagelig væremåte som gjør at man kan slappe av. Forklarer underveis,småprater litt og vips så er det over. Veldig praktisk med toalett der man kan kle av seg med vask og tilgang på bind. Kan varmt anbefales å gå til Rosa!

En lettelse!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Rosa gir trygghet, viser respekt, er god til å lytte, stille spørsmål og gi nyttige svar.

Hun er rask og effektiv ved undersøkelser, og sørger for at det skal være minst mulig ubehagelig.

Tidligere har jeg tatt undersøkelser hos fastlege, og jeg husker ubehaget og smertene enda. Det var derfor en lettelse å komme til Rosa.

Det var endel telefonkø. Jeg valgte derfor å gå innom klinikken for å bestille time, noe som viste seg å være den enkleste måten for min del å få time på.

Fantastisk!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

I den grad det kan være en fantastisk opplevelse å gå til gynekolog, er det det hos Rosa! Har vært hos henne både Ifm graviditet og andre undersøkelser og det har alltid vært en god opplevelse. Hun tar seg god tid, er opptatt av pasientene sine, lytter og tar hensyn til at situasjonen er ubehagelig. Litt vanskelig å få time, men det glemmer man når man kommer til!