Ayfer Alhirmizi

Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2003

Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Telefonnummer55 11 20 0055 11 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Laguneveien 9 5239 Rådal
Ayfer Alhirmizi er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Ayfer Alhirmizi

Trygg og lyttende

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Valgte Ayfer utifra andres vurderinger her inne, og kan trygt si at det var et klokt valg. Fra første sekund ble jeg møtt av en smilende dame med en varm og trygg væremåte. Hun er en god lytter, stiller spørsmål og tar deg på alvor. Hun er respektfull og betryggende når hun undersøker, og undersøker nøye. Henne skal jeg tilbake til om det trengs :)
Kom også inn til timen lenge FØR, det kan man ikke si om alle.

En god opplevelse

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Har vært hos mange forskjellige gynekologer i mitt liv, Alhirmizi Ayfer overgår dem alle. Hun er rolig, forsiktig og effektiv på samme tid. Så godt som smertefritt. Så langt det er mulig, en god opplevelse. Anbefaler henne på det varmeste.

Veldig bra

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Den minst ubehagelige GU-en jeg har vært med på. Alhirmizi tok seg god tid til å lytte i forkant av undersøkelsen, og gjennomførte undersøkelsen helt uten ubehag. Anbefaler henne på det sterkeste :)

Veldig behagelig

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Kan anbefale denne gynekologen på det sterkeste. Hyggelig, grundig, profesjonell.

Hit går jeg gjerne igjen.

PS
Hun snakker flytende norsk.

Grundig, behagelig og dyktig lege!

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Fikk et meget godt innrtykk av denne legen under mitt første besøk for konsultasjon og prøvetaking. Ho tok seg god tid, var grundig, behagelig og virket genuint interessert i å hjelpe og forklare. Kan virkelig anbefale denne legen på det sterkeste.