Ayfer Alhirmizi

Ayfer Alhirmizi er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Ayfer Alhirmizi

Trygg og dyktig dame.

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Eneste gynekologen jeg har vært avslappet hos. Veldig dyktig i sitt fag. Får deg til å føle deg trygg og ivaretatt med engang du kommer inn til henne. Forklarer alt underveis og man glemmer faktisk at man er hos gynekologen. Kommer aldri til å grue meg igjen for henne kommer jeg til å bruke her etter. Anbefales på det sterkeste.

Man glemmer at man er hos gynekolog

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Det er tredje gang jeg er hos henne og selv om det koster skjorten er det verdt hver krone. Ingen kvinner liker disse undersøkelsene, men etter et minutt inne på hennes kontor har man glemt hvor man er. Hun er behagelig, trygg og man får stor tillit til henne. Anbefales virkelig.

Trygg og vennlig.

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Trygg, vennlig, rolig og lett på hånden. Jeg anbefaler henne! Akkurat i dag kunne jeg kanskje ha trengt litt lenger tid, men jeg ba ikke om det.

Trygg og respektfull

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Trygg og rolig! Veldig imøtekommende og forståelsesfull. Var min første gynekologiske undersøkelse, og var derfor nervøs. Det tok hun hensyn til og undersøkelsen gikk rolig og effektivt for seg. Valgte henne ut i fra anbefalingene her inne, anbefaler videre på det varmeste.

Profesjonell og behagelig

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg valgte Ayfer Alhirmizi fordi jeg ble anbefalt henne fra andre og pga gode anmeldelser her inne. Hun var blid, imøtekommende og behagelig. Med sitt rolige behagelige vesen ble undersøkelsen gjennomført på en god og trygg måte. Hun forklarte alt underveis og var grundig. Valget blir enkelt neste gang. Anbefales!