Ayfer Alhirmizi

Ayfer Alhirmizi er gynekolog i Bergen

Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Ayfer Alhirmizi

Grundig, behagelig og dyktig lege!

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Fikk et meget godt innrtykk av denne legen under mitt første besøk for konsultasjon og prøvetaking. Ho tok seg god tid, var grundig, behagelig og virket genuint interessert i å hjelpe og forklare. Kan virkelig anbefale denne legen på det sterkeste.

Forståelsesfull og imøtekommende

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Forståelsesfull, lyttende og brukte god tid. Forklarte hvorfor hun kom med de anbefalingene hun gjorde. Problemstillingen var knyttet til overgangsalder. Veldig behagelig vesen på legen og hun fremstår som faglig dyktig.

Flink og rolig gynekolog!

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Hyggelig gynekolog. Var til første sjekk, og hun var rolig og forklarte underveis. Hun brukte tid på å sette seg inn i problemet mitt og var nøye med at jeg fikk spurt om alt jeg lurte på.

Forklarte meg grundig, og brukte tid på blant annet å tegne, slik at det ble lettere for en uten helsefaglig bakgrunn å forstå.

Behagelig og hyggelig gynekolog

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

En hyggelig og profesjonell dame. Hun undersøkte grundig, forklarte godt og var vennlig. Jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne og kommer gjerne igjen.

Ikke fornøyd, men vennlig lege

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Vennlig lege, men ikke lydhør for problemstillingen som var årsaken til legebesøket ( overgangsalder) og vektla andre ting enn det som jeg subjektivt har som plager. Jeg vet ikke om det var kulturelt eller språklig betinget, men jeg følte meg ikke forstått og har byttet lege.