Maren Elisabeth Baumann

Maren Elisabeth Baumann er gynekolog i Haugesund

Siste vurderinger av Maren Elisabeth Baumann

Dyktig og imøtekommende lege

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Dr. Baumann er en imøtekommende og flink gynekolog. Veldig dyktig og har god kommunikasjon med pasienten. Hun har en behagelig personlighet som gjør at man som pasient føler seg trygg og hun tar seg tid til å lytte til pasienten. Kan virkelig anbefales.

Useriøst og frekk

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Ble møtt med smil, men var for høy på seg selv og fikk ikke direkte svar. Fikk ikke full behandling og følte meg ignorert og oversett. Fikk heller ikke svar på mine spørsmål og ble sendt ut med engang. Anbefales ikke, har aldri følt meg så ignorert av noen form for lege før.

Flink gynekolog

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Tar godt imot.Hyggelig,høflig og omtenksom.Lytter og er på tilbudssiden med mer informasjon og hvis man har noe man ønsker å spør om selv.
Undersøker på en måte som gjør man føler seg trygg og ivaretatt.
Godt humør!
Gir positive tilbakemeldinger og får enn til å slappe av.

Utrolig dyktig gynekolog

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Veldig dyktig gynekolog. Var nervøs før undersøkelse, men hun tok seg tid, forklarte hva som skulle skje, brukte tid på å hjelpe meg å slappe av og forklarte hva hun gjorde før hun gjorde det. Undersøkelsen ble gjennomført raskt og så skånsomt som overhodet mulig,

Beste gynekologen :-)

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Jeg var litt nervøs før denne timen... men det hadde jeg ingen grunn til og være! Maren er utrolig flink. Hun forteller hva hun gjør, er rolig og tar seg tid. Hun vil jeg veldig gjerne gå til igjen hvis jeg skal ha gynekologtime igjen engang :-)
Jeg anbefaler Maren Baumann på det sterkeste! Hun er dyktig og som sagt superFLINK!