Maren Elisabeth Baumann

Maren Elisabeth Baumann er gynekolog i Haugesund

Siste vurderinger av Maren Elisabeth Baumann

Super fornøyd med Dr.Baumann

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Jeg er superfornøyd. Hun tok seg tid til deg. Hun stilte spørsmål for å bli mer kjent med deg, og hun viste at hun brydde seg. Når du lå i stolen, forklare hun hva hun gjorde. Var ikke hardhendt. Hun gjorde slik at du slappet helt av. Må si dette er første gang jeg har slappet skikkelig av hos en gynekolog.
Kan virkelig anbefale henne.

Imøtekommende og flink

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Man trenger ikke å grue seg når man har time hos Dr.Baumann. Hun kan virkelig anbefales. Vær obs på at det ofte er litt ventetid for å få time.

En god opplevelse

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Kan virkelig anbefale Maren Elisabeth Baumann! I forkant av timen var jeg veldig nervøs, noe jeg virkelig ikke hadde grunn til. Gynekologen vennlig og forklarte alt som ble gjort. Det som på mange måter kan oppleves som ubehagelig og kleint ble her helt normalt. Hun var veldig flink til å lytte og stopte dersom det var vondt. Jeg kommer uten tvil til å bruke henne igjen!

Beste legen eg har vært hos.

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

(Mann på 48 og ikke brukt som gynekolog)

Hun var vikarlege for min fastlege og eg var heldig å få bruke henne selv om det ikke var helt etter boken. Men eg var så fornøyd med henne. Hun hjalp meg veldig mye med mine psykiske problemer, og hun oppdaget og på et veldig tidlig tidspunkt at eg hadde fått kreft i den ene nyren min. (Hadde hatt 4 år tidligere i den andre som ble fjernet) Hun ordnet alt for meg før eg fikk beskjed. Så det alt var klart til sykehus innleggelse og biopsi. Kan ikke få roset henne nok. Bare helt fantastisk lege som og føler med sine pasienter. Alle skulle vært som henne, da hadde ikke noen hatt noe å klage på.

Tusen takk Maren