Gregor Bernhard Beck

Gregor Bernhard Beck er gynekolog i Hamar

Siste vurderinger av Gregor Bernhard Beck

Opptatt

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Gregor er kjempe hyggelig og flink! En damene i resepsjonen er frekk og nedlatende. Etter å ha ventet på at en søknad skulle bli sendt i nesten 2 mnd, fikk jeg beskjed om at Gregor hadde det travelt med viktigere pasienter. Mulig at min barnløshet ikke er like viktig, men sånn sier man ikke!

Kjempe flink

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Flink til å forklare det han gjør. Rask og forsiktig. Jeg fikk en meget god opplevelse og vil anbefalle beck på det sterkeste. En meget flink og høfflig mann.

Forståelsesfull og hensynsfull.

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Fantastisk forståelsesfulle og hensynsfulle!
Får trøst og oppmuntring når man er engstelig or redd.

Helt super!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Min første gang hos gynekolog, gruet meg veldig, men han fikk meg til å føle meg helt rolig og avslappet, og undersøkelsen gikk fort. Utrolig dyktig, anbefales på det sterkeste.

helt fantastisk lege

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

En dyktik, høflig og god lege. Følte meg veldig godt tatt vare på fordi han forklarte godt og var forsiktig.

Veldig dyktig!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Hamar gynekologi er en utrolig behagelig klinikk med en dyktig spesialist og en hjelpsom og hyggelig legesekretær. Anbefales på det varmeste.

Blideste gynekologen jeg har møtt

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Alltid positiv, blid og har god tid. I motsetning til andre gynekologer som har jeg har vært hos tidligere i byen, som hverken smiler og har fått meg til å føle meg som en byrde. Anbefaler Gregor til ALLE!

Fine lyse lokaler, og trivelig venterom, samt hyggelig resepsjonist er også et pluss!

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Dr. Beck er absolutt å anbefale på det varmeste. Han er dyktig, forklarer godt og tar seg god tid. Alltid blid og behagelig, og man føler seg godt ivaretatt. Han har alltid vært tilgjengelig når jeg har hatt behov for ham og han han har vært helt super på oppfølging. Dr. Beck er på alle måter en helt fantastisk lege.

Flink lege.

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Flink til å forklare, behagelig person. Snakker meget bra norsk. Har jobbet på sykehus i mange år, og er derfor dyktig i sin spesialitet.

Flink, trygg og forståelsesfull

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Tok seg god tid til en samtale før undersøkelsen som gjorde at jeg fikk tid til å slappe av.

Faglig flink og dyktig. Forklarte godt underveis.

Forsiktig og trygg gynekolog som jeg anbefaler på det sterkeste.
Pluss for sms-varsling.

Dyktig, blid og flink.

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

En veldig faglig dyktig og flink gynekolog. Veldig hjelpsom og man føler seg trygg hos Gregor. Veldig fornøyd med at han kom til Hamar.

Bare positive ting å si

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Dr. Beck er hyggelig, høflig og fikk meg til å slappe av. Han virket dyktig og nøyaktig, og tok seg tid til å forklare på en god måte og svare på spørsmål. Jeg fikk også et veldig godt totalinntrykk av praksisen, fra bestilling og mottagelse på venterommet til blodprøvetaking utført av legesekretæren. Også veldig fint med timeinfo på SMS. Jeg har bare positive ting å si om Hamar Gynekologi AS.

Meget godt fornøyd! Grundig, god på informasjon, respektfull og dyktig!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Meget dyktig gynekolog! God tid, lyttende, anerkjennende, respektfull, forsiktig men grundig og forklarende. Ble godt ivaretatt og tatt på alvor.

Anbefales absolutt!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

I alle disse år hvor jeg har gått til årlige (minst) kontroller hos forskjellige gynekologer - er dette den absolutt mest positive opplevelsen!
Han tok seg god tid før undersøkelsen, slik at jeg var avslappet, og satte seg godt inn i forhistorien min. Selve undersøkelsen gikk helt smertefritt og enkelt, selv om han tok prøver. Forklarte godt hele tiden.
Glad for at han har startet opp praksis i Hamar!