Gregor Bernhard Beck

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Gregor Bernhard Beck

Helt super!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Min første gang hos gynekolog, gruet meg veldig, men han fikk meg til å føle meg helt rolig og avslappet, og undersøkelsen gikk fort. Utrolig dyktig, anbefales på det sterkeste.

helt fantastisk lege

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

En dyktik, høflig og god lege. Følte meg veldig godt tatt vare på fordi han forklarte godt og var forsiktig.

Veldig dyktig!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Hamar gynekologi er en utrolig behagelig klinikk med en dyktig spesialist og en hjelpsom og hyggelig legesekretær. Anbefales på det varmeste.

Blideste gynekologen jeg har møtt

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Alltid positiv, blid og har god tid. I motsetning til andre gynekologer som har jeg har vært hos tidligere i byen, som hverken smiler og har fått meg til å føle meg som en byrde. Anbefaler Gregor til ALLE!

Fine lyse lokaler, og trivelig venterom, samt hyggelig resepsjonist er også et pluss!

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Dr. Beck er absolutt å anbefale på det varmeste. Han er dyktig, forklarer godt og tar seg god tid. Alltid blid og behagelig, og man føler seg godt ivaretatt. Han har alltid vært tilgjengelig når jeg har hatt behov for ham og han han har vært helt super på oppfølging. Dr. Beck er på alle måter en helt fantastisk lege.