Gregor Bernhard Beck

Gregor Bernhard Beck er gynekolog i Hamar

Siste vurderinger av Gregor Bernhard Beck

Dyktig og nøye

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Er ekstremt fornøyd med Gregor. Han tok meg inn til ekstra timer da jeg ble gravid pga blødning og fulgte opp nøye. Han forteller hva han skal gjøre og jeg følte meg veldig trygg hos han. Nytt og moderne utstyr

Alltid fornøyd med Gregor

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Alltid fornøyd med Gregor. Dyktig gynekolog. Hyggelig og blid kar !
Har hatt han når jeg var gravid, men også etterpå da jeg har slitt med "mens smerter" 24/7 i år etterpå. Føler at jeg blir hørt og sett. Og får alltid gode svar. Hyggelig lokale og fine ansatte.

Rolig og trygg

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Hyggelig fyr. Rolig og behagelig type. Han er forsiktig og han
Snakke med meg og forklarer under veis.

Fantastisk hyggelig, flink og lyttende gynekolog!

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Har vært hos Gregor Beck for første gang, og er veldig fornøyd. Fikk raskt time, og møtte en blid og hyggelig sekretær inne på kontoret da jeg kom.

Gynekologen er jeg utrolig fornøyd med, han tok seg god tid til å høre på min problemstilling, og stilte spørsmål underveis.

Dempet belysning i undersøkelsesrommet gjorde selve undersøkelsen mindre ubehagelig.

Kan virkelig anbefales!

Fantastisk lege.

Klinikk: Hamar Gynekologi Skrevet

Jeg har vært innom noen gynokologer oppigjennom årene. Men jeg kan med hånden på hjertet si at Beck er en helt fantastisk lege. Han er opptatt av deg, hvordan du har det, forklarer, er rolig og behaglig. Utstyret han bruker er moderne og gjør selve opplevelsen med undersøkelsen ikke så "skummelt". Bare det at selve undersøkelsesrommet er dempet belysning, gjør at følelsen av å ligge på utstilling forsvinner. Til og med bilde i taket har han 😊 Fin og flink lege som jeg anbefaler på det sterkeste.