Anette Berg

Anette Berg er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anette Berg

Helt fryktelig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg ble henvist til Anette for å sette inn en hormonspiral. Hun ga meg ingen informasjon om mulige bivirkninger, selv etter at jeg spurte spesifikt om det. Disse fikk jeg bittert erfare på egen kropp senere.

Da jeg viste tegn på usikkerhet og nervøsitet når jeg satte meg opp i stolen ble jeg møtt med irritasjon og harde ord, og jeg ble tvunget til å prøve å roe meg ned på egen hånd. Det var i hvert fall ingen forståelse å hente fra henne.

Selve innsettelsen gjorde utrolig vondt, men jeg opplevde fortsatt ikke å møte noen som helst form for sympati fra henne, heller i retning av irritasjon. Opplevde at hun hadde dårlig tid, og at hun bare ville få meg ut døra. Jeg har aldri opplevd å føle meg så liten og skjør i møte med en lege.

Å lese positive anmeldelser av henne er for meg helt uforståelig. Jeg håper at jeg aldri trenger å dra tilbake, og jeg ville på det sterkeste anbefalt enhver som vurderer gynekolog å finne seg en annen enn Anette.

Klinikken er ellers pen og ren, og hun som jobber i resepsjonen er imøtekommende og vennlig.

Brå og kort

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Ble henvist til denne legen via fastlege. Kom primært for en GU og innsettelse av hormonspiral. Virket noe stresset og at hun hadde lite tid. Fikk ingen forvarsel på at en del av innsettelsen av hormonspiral kunne gjøre svært vondt. Hun forklarte ingenting! Måtte si til meg selv «husk å puste». Hun fyller nok opp listene for mye og får da dårligere tid til hver pasient. Her drives det butikk!

Utrygg opplevelse

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg var hos Anette for å ta biopsi, noe jeg hadde gruet meg til fordi jeg var redd for svaret på prøven, ikke nødvendigvis smerter. Anette tok seg lite tid til å forklare, og møtte meg med lite forståelse og medfølelse. Svært lite empatisk og hun fikk meg til å føle meg liten, dum og usett. Hun var veldig hardhendt, brå og kjapp i utførelsen av biopsien. Anbefales ikke.

Dyktig og trygg

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Gått til Anette i noen år nå og er veldig fornøyd. Opplever alltid at hun tar meg på alvor, lytter og får meg til å føle meg trygg og slappe av. Anbefaler på det varmeste! Anette er også sjelden forsinket til avtalt time.
Oslogynekologene ligger sentralt og har god atmosfære og flinke ansatte. Blir alltid tatt godt imot både på telefon og når jeg kommer til avtalt time.

Trygg og interessert

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg har gått hos Anette Berg i mange år, og er veldig fornøyd. Hun er interessert, spør, utreder og følger opp. Hun forklarer og gir råd. Gynekologiske undersøkelser er aldri stas, men denne legen er skånsom og får meg til å slappe av. Anbefales!