Anette Berg

Anette Berg er gynekolog i Oslo

Oslogynekologene
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Anette Berg

Verste legen jeg har vært borti!!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Hun er ikke særlig empatisk. Det virker ikke ut som hun fokuserte så mye på pasientkontakt/kommunikasjon under studiene i alle fall. Det er når jeg møter leger som henne at jeg mister litt av troa når det kommer til helsevesenet.

Jeg fikk vite at jeg har PCOS, men fikk ikke vite særlig om tilstanden eller hva jeg bør gjøre. Det virket ut som hun hadde dårlig tid og ønsket neste pasient inn raskest mulig.

Fikk en annen gynekolog. Kunne ikke ha vært mer fornøyd.

Styr unna!!

Svært skuffende

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg opplevde Anette Berg som svært usympatisk og lite medmenneskelig. Hun satte seg ikke inn i min historie, stilte ingen spørsmål, og hun påpekte at vi kun hadde 15 minutter til rådighet. Følte lite støtte rundt mine medisinske problemer, og kjente meg både skremt, stresset og lei meg etter møtet. Kommer definitivt ikke tilbake.

Aldri igjen

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Ren og hyggelig klinikk, men skal aldri sette mine føtter her igjen. Bensinstasjoner flest har bedre kundeservice. 2 timer ventetid i telefonen og kalde svar, beskjed om å "bite tennene sammen", legen sa rett ut at jeg kunne "dra et annet sted". Hadde hastehenvisning etter akutt sykdom så det var ikke et alternativ. Mangel på medmenneskelighet, generelt en unødvendig traumatiserende opplevelse som hadde vært mye bedre om man ble mottatt på en hyggelig måte. Vondt å gjennomføre en sånn undersøkelse hos personell du overhodet ikke føler deg komfortabel hos.

Er i ettertid fremdeles helt ute av meg etter dette besøket og kommer til å ha problemer med å stole på helsepersonell igjen. Anbefales IKKE.

Ikke et hyggelig besøk

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Var hos gynekolog Berg ved to anledninger etter en spontanabbort i høst. Hun informerte veldig lite i forkant av og under undersøkelsene, og var middels hyggelig under begge time.
Påpekte også ved flere anledninger hvor opptatt hun er og hvor vanskelig det er å få time hos henne. Dette som en respons på at jeg ikke visste om jeg kunne ta timen hun tilbød siden jeg jobber turnus.

Anbefaler ikke gynekolog Berg med bakgrunn i service eller profesjonalitet, men opplever at hun er faglig flink og henviste meg videre til sykehus.

God og grundig gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått hos Anette berg i 7 år. Jeg begynte hos henne etter brystkreftbehandling. Hun er alltid grungig, og hun skjønner problematikken med brystkreft og hormoner. Behagelig å være hos henne. Hun har også sendt meg hyggelig nrev i posten om at alt var fint.