Anette Berg

Anette Berg er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anette Berg

Trygg og tillitsvekkende

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har vert her to ganger. Nyinnflyttet til Oslo. Veldig fornøyd med denne gynekologen . Hun er lyttende og veldig profesjonell .

Gir god informasjon om undersøkelse og behandling .

Sympatisk og imøtekommende

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg går til Anette på såkalte kreftkontroller. Har alltid følt meg godt ivaretatt. Hun er svært forståelsesfull og fremstår faglig dyktig. Tar seg tid til small talk.

Imøtekommende og dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Berg er imøtekommende og hyggelig. Hun får meg til å føle meg trygg ved å opptre rolig og profesjonelt. Undersøkelsene er alltid effektive, og jeg har ikke opplevd ubehag ved mine besøk hos henne. Anbefales.

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg har kun positive ting å si om dr. Berg. Jeg har gått til hun de siste årene ifbm blant annet celleforandringer og hun er alltid imøtekommende, profesjonell og viser stor grad av medfølelse. Én gang kom jeg en måned for tidlig til timen min (hadde sett feil på datoen) og da tok hun meg inn umiddelbart fordi hun hadde tid. Vi bestemte oss også litt spontant for å gjøre et inngrep som viste seg å gjøre vondere enn jeg trodde, og da avsluttet hun umiddelbart og ba meg komme tilbake så jeg kunne bedøves skikkelig - i stedet for å bare «kjøre på» som jeg har opplevd hos andre leger.

Hun forklarer ting grundig, gjør undersøkelsene nøye og så smertefritt som mulig. En fantastisk gynekolog!

Eksepsjonelt dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Anette Berg er faglig dyktig, og en behagelig, omsorgsfull behandler. Har tidligere vegret meg for å dra til gynekolog, da jeg har opplevd mye ubehag tidligere. Hos Anette føler man seg trygg, og profesjonelt ivaretatt. Anbefaler Anette Berg på det varmeste!