Torun Garman Clausen

Torun Garman Clausen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Torun Garman Clausen

Trygg, omsorgsfull og dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Torun er en fantastisk gynekolog! Jeg har gått til henne fast i en periode og har bare ros å komme med.

Hun er rolig, empatisk, blid og kunnskapsrik. Jeg føler meg så trygg og godt ivaretatt, i tillegg er undersøkelsene så skånsomme at jeg knapt legger merke til at det skjer.

Timene er effektive, men hun har alltid tid til spørsmål. Hun forklarer godt hvorfor hun tenker at ulik type behandling er beste løsning, men spør gjerne også hva jeg tenker og er komfortabel med.

Flink, pasientorientert og trygg

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg har vært hos Torun to ganger nå. Begge gangene har hun tatt meg og symptomene på alvor. Hun er rolig, hyggelig, kompetent og gjør et i utgangspunktet skummelt besøk til en hyggelig opplevelse. Håper hun aldri pensjonerer seg.

Faglig dyktig og utrolig hyggelig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Torun er en så dyktig og hyggelig gynekolog, som får meg til å slappe av hver gang. Gir henne mine varmeste anbefalinger, her er du i gode hender!

Følte meg trygg

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg har lenge vært livredd gynekologer, men Torun var bare helt fantastisk! Jeg var litt flau over at jeg hadde mensen under undersøkelsen, men ho fikk meg til å glemme det. Godt humør, empatisk, fikk god informasjon, fortalte hele tiden hva ho gjorde å hva ho tenkte. Super dame!

Varm, empatisk og dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Torun er en fantastisk gynekolog. Veldig empatisk, varm og hyggelig. Vil anbefale henne til alle! :-)