Torun Garman Clausen

Oslogynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1988

Oslogynekologene Telefonnummer22 69 16 0122 69 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Torun Garman Clausen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Torun Garman Clausen

Hyggeligste og beste jeg har hatt

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Vennlig, nøyaktig og beroligende. Anbefales på det varmeste. Sendte min unge datter dit og hun og venninnene hennes ble kvitt gynekologangsten umiddelbart. Alle er fornøyd. Kunnskapsrik og erfaren med evnen til å se den enkelte og til å lytte. Tar seg tid og finner løsninger.

Lege som kan anbefales

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig fornøyd med Torun Clausen.
Lege med erfaring, snill og kan lytte. Har også magiske hender som gjør at det følles ingenting v/undersøkelse

Empatisk

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Å gå til gynekolog er på ingen en fornøyelse. Og jeg er stresset alerede uker i forveien. Ja det var tre måneders ventetid på timen, men det kan jeg leve med. Hun var høffelig og imøtekommende. Veiledet meg igjennom hele timen. Viste enorm forståelse, og trøstet meg da jeg desverre er en av de som gruer seg så mye at jeg begynner å gråte før hun har gjort noe som helst. Heldigvis tre år til neste gang, men jeg kommer til henne igjen. Kjapp og effektiv og så smertefritt det kan få blitt...

Dyktig og empatisk

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Meget dyktig og empatisk lege. Tar seg tid, får deg til å føle seg trygg. Anbefales på det varmeste!!

Empatisk, behagelig, effektiv, meget dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Hun er helt fantastisk! En stjerne blandet leger som mange kan lære medmenneskelighet fra.