Irina Poliakova Eide

Irina Poliakova Eide er gynekolog i Bodø

Siste vurderinger av Irina Poliakova Eide

I trygge hender.

Klinikk: Bodø gynekologiske klinikk Skrevet

Kan på det beste anbefale Irina E. Jeg føler meg trygg på henne faglig. Hun har hjulpet meg med mine utfordringer og fulgt meg tett opp med både hyppige innkallinger og telefoner. Opplever henne som en varm og empatisk person som ønsker det beste for deg. Hun er grundig og gjør en utmerket jobb.

Dyktig lege.

Klinikk: Bodø gynekologiske klinikk Skrevet

Har ingen problemer med å anbefale I. Eide.
Selv om jeg er "rutinert" å kjenner gangen i undersøkelsen, så bruker hun god tid å forklarer underveis.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Bodø Gynekologiske klinikk Skrevet

Kom inn etter å ha hatt en dårlig opplevelse med innsett av spiral hos en annen legeklinikk. De fikk det ikke til og det var derfor jeg dro hit. Forklarte situasjonen, og fortalte at jeg gruet meg til å gjøre det igjen. Ble utrolig godt tatt imot, hun forklarte hele tiden hva hun gjorde og virket utrolig dyktig. Dette var mitt første møte med en gynekolog, og jeg gruer meg ikke i det hele tatt til neste besøk hos gynekolog fordi hun var så dyktig og hyggelig. Anbefales!

Flink, men klarte ikke å gjøre meg trygg

Klinikk: Bodø gynekologiske klinikk Skrevet

Opplevde henne som flink og erfaren, men skulle ønske hun hadde klart å ivareta meg som pasient bedre.

Det var min første gang hos gynekolog, og jeg var veldig usikker både på undersøkelsen og hva jeg kunne spørre om. Jeg hadde ønsket at hun tok seg bedre tid til å snakke med meg, forklare undersøkelsen, og drøfte videre behandling.

Jeg hadde flere spørsmål som jeg ikke turde stille, både om ting jeg lurte på om kunne ha innvirkning på situasjonen min og om behandlingen som ble foreskrevet.

Frarådes

Klinikk: Bodø gynekologiske klinikk Skrevet

En tilsynelatende dyktig men sjenert lege, som dessverre viser seg å være en apatisk maskin som ikke gir deg informasjon. Oppfølging skjer bare via brev i posten. Dette gjelder faktisk selv om prøveresultater eller diagnosen er alvorlig og en derfor henvises til operasjon. Det nytter ikke å be om å få tilstrekkelig informasjon. Ikke mulig å ringe klinikken. Ikke mulig å få time uten henvisning, selv om det er hun selv som har henvist deg til en operasjon som krever oppfølgingsprøver.