Helena Enger

Helena Enger er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Helena Enger

Rolig, kunnskapsrik og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg ønsket å sette inn en gynefix selv om vi fant ut at jeg hadde en for liten livmor til det. Vi prøvde likevel, og hun fikk satt inn spiralen perfekt. Ingen blødninger eller smerter i ettertid. Innsetningen var selvfølgelig veldig smertefull, men tilliten jeg hadde til henne og måten hun guidet meg gav meg en trygghet til å gå gjennom alle stegene.

Måten Enger ivaretar og behandler deg som menneske er eksemplarisk. En gynekolog i toppklasse som jeg vil anbefale alle!

Helt fantastisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var veldig nervøs i forkant av timen, men Helena roet meg helt ned. Hun er forsiktig, omsorgsfull og dyktig. Hun passet alltid på at det gikk bra, og gav meg hjelpen jeg trengte pluss masse mer!

Anbefales!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Anbefales virkelig. Hun er vennlig, rolig og forklarer ting på en god og rolig måte. Profesjonell, rask og flink! Følte meg ordentlig trygg og ivaretatt.

Dyktig, behagelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helena tar seg god tid og får pasienten til å føle seg komfertabel. Satt inn spiral og kjente ingenting. Hadde gruer meg veldig, og det var bortkastet energi for jeg merker faktisk ikke at den ble satt inn engang. Så damer - ingenting å grue seg til! (Og det kommer fra en som pleier å besvime av blodprøver...). Helena anbefales på det sterkeste.

Den mest fantastiske legen jeg har hatt

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg opplevde å få fantastisk behandling av Helena Enger.
Hun var utrolig dyktig, lyttet og var flink til å informere og berolige meg underveis i behandlingen. Hun var grundig og passet på å følge meg opp for å sjekke at alt hadde gått greit.
Jeg vil aldri bruke en annen gynekolog igjen.