Helena Enger

Volvat Oslo - Majorstuen

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1993

Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Helena Enger er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Helena Enger

Fantastisk og empatisk lege!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har funnet Helena! Hun er utrolig hensynsfull, lyttende og har et behagelig vesen. Hun får meg til å føle meg 100% trygg og ivaretatt på alle måter. Faglig dyktig lege med også den sosiale kompentasen helt på plass! Kan varmt anbefales!

Uhygienisk rutine, avvisende til problemer.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helena enger foretok en gynekologisk undersøkelse på meg og tok ikke i bruk hansker da hun førte inn et spekulum i skjeden min. Hun brukte heller IKKE hansker da hun tredde på kondomet på uldralydinstrumentet som også ble ført i skjeden min. Enger hørte heller ikke på mine egentlige problemer og skjøv de unna.

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har aldri vært hos en flinkere gynekolog noen gang. Jeg har aldri før følt meg glad og fornøyd når jeg har vært til slik undersøkelse før, men sånn følte jeg meg denne gang. Hvis du er en som er veldig engstelig for å gå til denne vanlige kontrollen, så kan jeg sterkt anbefale henne. Jeg vet at jeg kommer til å bruke henne igjen.

Rolig, kunnskapsrik og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg ønsket å sette inn en gynefix selv om vi fant ut at jeg hadde en for liten livmor til det. Vi prøvde likevel, og hun fikk satt inn spiralen perfekt. Ingen blødninger eller smerter i ettertid. Innsetningen var selvfølgelig veldig smertefull, men tilliten jeg hadde til henne og måten hun guidet meg gav meg en trygghet til å gå gjennom alle stegene.

Måten Enger ivaretar og behandler deg som menneske er eksemplarisk. En gynekolog i toppklasse som jeg vil anbefale alle!

Helt fantastisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var veldig nervøs i forkant av timen, men Helena roet meg helt ned. Hun er forsiktig, omsorgsfull og dyktig. Hun passet alltid på at det gikk bra, og gav meg hjelpen jeg trengte pluss masse mer!