Helena Enger

Volvat Oslo - Majorstuen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1993

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Helena Enger er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Helena Enger

Utrolig behagelig og trygg.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hun var den beste gynekologen jeg noen gang har hvert til, var utrolig koselig , imøtekommende , trygg , følte meg veldig godt ivaretatt og fikk kjempe gode svar på alt jeg lurte på.

Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Rolig, behagelig, lyttende og kunnskapsrik. Hadde en veldig god opplevelse hos Helena. Jeg hadde gruet meg veldig i forkant av min første gynekologiske undersøkelse, men det var uten grunn. Jeg følte meg trygg, avslappet og ivaretatt. Anbefaler virkelig! Absolutt verdt prisen! Hun kom med gode tips og råd og var veldig blid og positiv.

Behagelig og empatisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Rolig, støttende og kunnskapsrik.
Man føler man er i trygge hender og kan slappe av.
Anbefales virkelig!

Profesjonell, kunnskapsrik og sympatisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Etter noen mindre hyggelige gynekologopplevelser var det fantastisk å komme til Helena Enger. Hun meget sympatisk og setter seg raskt inn i problemstillingen man kommer med. Hun er faglig dyktig og profesjonell, samtidig som hun er medmenneskelig. Man føler virkelig at man er i trygge hender. Under undersøkelsen er hun svært forsiktig, forklarer hele tiden hva hun gjør og det gjør det hele til en god opplevelse. Her føles det ikke kleint å snakke om ting, hun tar deg på alvor og gjør det hun kan for å hjelpe.

Hit drar jeg garantert tilbake igjen, og jeg kan trygt anbefale Helena til alle jeg kjenner. Jeg gruet meg før timen, men det hadde jeg ingen grunn til. Om man har hatt dårlige opplevelser med gynekologer eller gruer seg, kan jeg virkelig anbefale å dra hit, for her vil du bli godt tatt vare på, uansett hvilket problem du kommer med.

Det er privat, så det koster selvfølgelig litt, men det er det virkelig verdt.

Veldig hyggelig og behagelig!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hadde en veldig god opplevelse hos Helena Enger. Hun var grundig, forståelsesfull og empatisk. Jeg blir ganske dårlig av å ta celleprøve og hun gjorde alt hun kunne for at det skulle gå bra. Hadde også god kunnskap. Visste med en gang hva som var problemet mitt. Kommer til å gå tilbake hit fast!