Helena Enger

Helena Enger er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Helena Enger

Rolig, kunnskapsrik og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg ønsket å sette inn en gynefix selv om vi fant ut at jeg hadde en for liten livmor til det. Vi prøvde likevel, og hun fikk satt inn spiralen perfekt. Ingen blødninger eller smerter i ettertid. Innsetningen var selvfølgelig veldig smertefull, men tilliten jeg hadde til henne og måten hun guidet meg gav meg en trygghet til å gå gjennom alle stegene.

Måten Enger ivaretar og behandler deg som menneske er eksemplarisk. En gynekolog i toppklasse som jeg vil anbefale alle!

Helt fantastisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var veldig nervøs i forkant av timen, men Helena roet meg helt ned. Hun er forsiktig, omsorgsfull og dyktig. Hun passet alltid på at det gikk bra, og gav meg hjelpen jeg trengte pluss masse mer!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Anbefales virkelig. Hun er vennlig, rolig og forklarer ting på en god og rolig måte. Profesjonell, rask og flink! Følte meg ordentlig trygg og ivaretatt.

Dyktig, behagelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helena tar seg god tid og får pasienten til å føle seg komfertabel. Satt inn spiral og kjente ingenting. Hadde gruer meg veldig, og det var bortkastet energi for jeg merker faktisk ikke at den ble satt inn engang. Så damer - ingenting å grue seg til! (Og det kommer fra en som pleier å besvime av blodprøver...). Helena anbefales på det sterkeste.

Den mest fantastiske legen jeg har hatt

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg opplevde å få fantastisk behandling av Helena Enger.
Hun var utrolig dyktig, lyttet og var flink til å informere og berolige meg underveis i behandlingen. Hun var grundig og passet på å følge meg opp for å sjekke at alt hadde gått greit.
Jeg vil aldri bruke en annen gynekolog igjen.

Helena er en førsteklasses lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Har vært hos Helena i forbindelse med innsetting av spiral. Må si hun er en meget behagelig, profesjonell og dyktig lege. Tar seg god tid til pasienten, besvarer alle spørsmål og yter førsteklasses service.
Synd at det koster litt å dra til henne!

Hun har en fantastisk sekretær, dyktig ung søt jente. Helena har det hele!
Alt i alt et flott team!

Dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helena Enger er en doktor som tenker med hjerte. Hun er faglig dyktig med et stort nettverk. Å være så heldig å ha henne som gynekolog gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helena Enger er proff, lyttende, vennlig og tillitvekkende. Tar seg alltid god tid og er veldig hjelpsom.

utrolig behagelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

I dag fikk jeg satt inn en spiral og gruet meg til dette. Jeg og min kjæreste ble tatt godt imot og fikk godt med info før og underveis. Hun tok seg tid og var forsiktig og jeg følte jeg var i trygge hender. Veldig fornøyd.

Fantastisk lege!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helena Enger er forståelsesfull og diskret, og har en behagelig, mildt fremtoning. Jeg er vanligvis nervøs for undersøkelser, men følte meg svært godt ivaretatt hos Helena. Hun tok seg god tid, svarte på alle mine tusen spørsmål. Hyggelig og profesjonell lege. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, konsultasjoner var absolutt verdt pengene!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Behagelig vesen og dyktig lege som forklarer godt underveis. Tar seg god tid og behandler skånsomt. Ikke flaut å kle av seg for denne legen. Kan anbefales på det sterkeste!