Catarina Falck

Catarina Falck er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Catarina Falck

Faglig dyktig og trygg

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Fantastisk dyktig og trygg gynekolog. Jeg har gått til henne i noen år ifm en sykdomstilstand, og har fått helt topp oppfølging. Hun kan mye om tilstanden og kjenner til studier på området. Hun har tatt seg god tid til å forklare, og hvis det er noe hun har vært usikker på så har hun funnet ut av dette og kontaktet meg i etterkant.
Har skjønt det som at det er lang ventetid for å få time, men om man kan vente så er det verdt det for å få time hos henne.

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Jeg bruker ingen andre gynekologer utover Dr.Falck.
Ikke bare har hun en åpenbart bred kompetanse, men hun fremlegger alt både godt pedagogisk, og med god empati.
Hun får meg til å føle meg trygg, og ivaretatt, og gir rask hjelp der det er behov.

Det er meget enkelt og snakke med henne også om delikate/intime spørsmål, og svarer alltid godt for seg.

Slike behandlere som henne er gull!

Klinikken er enkel å få kontakt med, da de også har e-mail. I resepsjonen troner to meget hyggelige, og servicemindede sekretærer, som raskt og effektivt tar imot deg.

Veldig flink og hyggelig gynekolog

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Catarina har mye kunnskap og er veldig flink til å forberede pasienten før hun gjør noe.Gir mye informasjon, så pasienten har forståelse for det som skal skje. Kom med mange konstruktive tilbakemeldinger og forklaringer. Omsorgsfull og har god kontroll. En av de beste gynekologene jeg har møtt i mitt liv. Tusen takk for en
positiv gynekolog-opplevelsen jeg har hatt.

Profesjonell, vennlig og rask

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Legen snakker på en forståelig og pedagogisk måte, viser omsorg, kompetanse og er svært vennlig. Gir råd og har også forberedt skriftlig materiale. Tar prøver som ikke er bestilt på forhånd. Seriøs og flink!

Superfornøyd

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Ble henvist fra fastlege for å bli fulgt opp under første og andre svangerskap. Tar seg god tid og forklarer forståelig, lytter og stiller spørsmål. Er interessert i sykdommen jeg har og følger veldig opp! Strålende fornøyd :-)