Catarina Falck

Catarina Falck er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Catarina Falck

Varm og kunnskapsrik

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Catarina er en veldig kunnskapsrik og varm gynekolog, som beroliger og er tydelig. Hun tar seg tid til å lytte, forklarer nøye og svarer på alle spørsmål. Kunne ikke vært mer fornøyd, og anbefaler henne til alle!

Lite fleksibel og medgjørlig

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Som man leser- hun er forsinket uten å komme med beklagelse. Når en pasient derimot er noen minutter forsinket og også har prøvd å varsle i forkant, blir man kategorisk avvist og i tillegg blir belastet med et gebyr på 700,- (ikke møtt) som er høyere enn egenandelen.

De fleste klarer å utvise litt skjønn og velvilje og tar i mot pasienten mellom slagene hvis man varsler forsinkelse i forkant og er villig til å vente ekstra på legen.

Ellers får man sms bekreftelse på time på altfor kort varsel-dagen før, noe som skaper problemer mtp avbestilling/endring. Det er normalt å ringe og spørre pasienten om det er ok, ikke helt uten videre sette opp time neste dag for så å gjøre det lettere å belaste med gebyr siden det er mindre enn 24 timer igjen.

Sikkert faglig dyktig, men har et svært dårlig inntrykk som bærer preg av grådighet og lite velvilje.

Merkelig opplevelse

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

En time forsinket uten en beklagelse en gang. Da jeg kom inn var det monolog fra legens side i minst 10 min. Jeg fikk åpnet munnen min to ganger ila den halvtimen jeg var inne. Helt merkelig kommandering underveis; 'stå der, sitt her, ta av truse, behold sokker på'. Absurd.

Flott lege!

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Kjempe fornøyd med Catarina Falck. Man føler seg ivaretatt og trygg. Hun setter av god tid til deg, lytter og er faglig dyktig. Anbefaler henne på det sterkeste! Noe ventetid ved bestilling av time.

Svært profesjonell og samtidig empatisk

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Jeg oppleverer Falck som tilhørende den "gamle skolen" av kunnskapsrike allmennleger dedikerte til profesjonen. Hun er i tillegg meget kompetent i sitt område.