Catarina Falck

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1991)

Catarina Falck er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Catarina Falck

Svært profesjonell og samtidig empatisk

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Jeg oppleverer Falck som tilhørende den "gamle skolen" av kunnskapsrike allmennleger dedikerte til profesjonen. Hun er i tillegg meget kompetent i sitt område.

Kunnskapsrik og betryggende

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Fantastisk service selv med lang ventetid og ofte forsinkelser tar hun seg god tid og forklarer godt. Man føler seg alltid trygg hos Dr Falck.

Fantastisk!

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Jeg fikk oppfølging av Catharina Falck da jeg var gravid for andre gang etter å ha vært gjennom en traumatisk Missed Abortion i mitt første svangerskap. Jeg var livredd da jeg ble gravid gang nr to, og var helt sikker på at jeg kom til å miste igjen. Falck var helt fantastisk i den perioden. Jeg var hos henne annenhver uke fra uke 5 i svangerskapet, og hun lyttet til meg og hjalp meg gjennom noen utrolig vanskelige uker fram til jeg følte meg trygg på at svangerskapet kom til å gå bra denne gangen. Det er litt ventetid hos henne siden hun tar seg så godt tid med pasientene, men det er verdt hvert eneste minutt venting. Hun er den beste legen jeg har vært hos noen gang.

Dyktig

Klinikk: Catarina Falck Skrevet

Veldig rolig og kunnskapsrik, føles veldig trygg for meg som er avhengig av den delen.
Føler man blir tatt på alvor.
Absolutt å anbefale.
Lang ventetid men verdt det.

Enestående

Klinikk: Catarina Falck Skrevet

En særskilt dyktig spesialist som bruker tiden det tar, etablerer en god relasjon, undersøker grundig og forklarer alt underveis.