Catarina Falck

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1991)

Catarina Falck er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Catarina Falck

Den beste gynokologen jeg har hatt!

Klinikk: Catarina Falck Skrevet

Følte meg veldig trygg og veldig rolig hos Catharina. Hun snakker gjennom alt, tar deg på alvor og forklarer hva som skjer hele veien. Det at det av og til er ventetid, bryr jeg meg ikke om, for den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Herlig at helsesystemet har slike leger!

Fantastisk lege

Klinikk: Catarina Falck Skrevet

Jeg er så glad for at fastlegen min henviste meg til Catarina Falck. Hun er en hensynfull, dyktig og grundig gynekolog som har tatt meg på alvor fra første sekund. Er du først innenfor, får du den beste behandling du kan tenke deg. Det er riktig som flere skriver her, at det kan være litt ventetid, men til gjengeld får du en lege som tar seg god tid med deg. Jeg anbefaler henne på det varmeste!

En svært dyktig gynekolog

Klinikk: Catarina Falck Skrevet

Catarina Falck kan anbefales på det varmeste. Hun er svært god til å kommunisere og forklare. Hun foretar også undersøkelsen på en veldig hensynsfull måte. Det kan være noe ventetid fordi hun tar seg god med hver pasient, men så lenge man er forberedt på dette har det ikke vært et problem for meg. Det virker som det er de beste legene og spesialistene som får offentlig avtale. Det kan derfor ta lengre tid å få en timeavtale hvis det ikke er noe som haster sammenlignet med private klinikker som Aleris eller Volvat. Men dr. Falck er det verdt å vente på !!

Meget godt fornøyd

Klinikk: Catarina Falck Skrevet

Catarina er opptatt av å forstå helheten i pasientens helsesituasjon selv om hun er spesialist. Derfor har jeg tiltro til at hennes vurderinger og anbefalinger er basert på en god helhetsvurdering.

Videre tar hun seg til til å forklare innholdet i fagterminologien, slik at man som pasient føler seg trygg på at man har forstått innholdet og egen situasjon og stille gode spørmål for å øke egen forståelse.

Catarina kommer også med klare anbefalinger når man står ovenfor valg og etterspør dette.

Sikker, dyktig, behagelig og rolig

Klinikk: Catarina Falck Skrevet

Catarina er den eneste gynekologen jeg ikke har følt noe ubehag ved å være hos. All gynekologskrekk ble borte etter første besøk. Hun tar seg god tid med pasienten, og forklarer grundig hva som gjøres underveis.
Dessverre blir det ofte forsinkelser, og det er ikke uvanlig å komme inn 45 minutter eller mer etter timeavtalen, men det er verdt å vente på henne.