Anne Grønmark

Volvat Fredrikstad

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1991

Volvat Fredrikstad Telefonnummer69 30 23 0069 30 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy
Anne Grønmark er gynekolog i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anne Grønmark

Fornøyd

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Følte jeg fikk en grundig undersøkelse og at hun tok meg på alvor. Hun oppfordret meg også til å ringe henne dersom jeg hadde noen spørsmål.

Veldig fornøyd med Anne Grønmark

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Anne Grønmark. Rolig, tydelig og forklarer det man lurer på. Gruer meg aldri til å gå til ho. Kort ventetid.

Stresset behandling

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Jeg var innom for min første time hos gynekolog og tok en celleprøve.

Jeg er sikker på at dr. Grønmark er faglig dyktig. Likevel syntes jeg ikke at hun tok seg tid til å lytte, hele undersøkelsen var veldig stressende. Hun sa nesten ingenting og jeg fikk ingen forvarsler om hva hun skulle gjøre, kanskje var dette bevisst for å prøve å få det raskt overstått, men for meg ble det en noe ubehagelig opplevelse siden det var mitt første besøk hos gynekolog.

Mitt råd til dr. Grønmark er at hun spør pasienten i forkant av undersøkelsen om man vil ha sjekken raskt overstått, eller om man ønsker å ta det mer stegvis. Ellers er hun nok dyktig, kanskje jeg traff henne på en dårlig dag.

Verste lege jeg vatt hos.

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Oppsøkte gyn for å ta ultralyd da jeg er igang med ivf. Ho var frekk, tok seg ikke tid og var stresset. Ho tok dessutom inn en sånn man åpner underlivet med før ultralydet uten at si ifra. Bare fordi ho ville se litt.... resten av undersøkningen var voldsom og stresset og jeg skal ALDRI gå til volvat fredrikstad pga denne dama. Ho presterte også å uttale seg at jeg like greit kunne ta eggdonasjon i utlandet.

Kjempe flott dame

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Har gått til Anne i mange år , går alltid derfra med ett smil om munnen, ho er dyktig og seriøs , samtidig full av humor så er vanskelig å være nervøs hos henne!