Anne Grønmark

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Anne Grønmark

Dårlig erfaring

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Ble ikke tatt seriøst da jeg kom til henne. Har prøvd å bli gravid i ett år uten hell, men hun ville ikke høre på meg og sa at alt var nok bra og sendte meg ut..

Den beste!

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Min første tur hos gynekologen var hos Anne. Hun var så rolig, snill og forståelsesfull. Har tenkt å bruke henne i mange år til! Meget flink dame som har 100% kontroll.

Fantastisk

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Varm, rolig, lytter og er grundig. Tar seg tid. Man føler seg meget godt ivaretatt. Dr Grønnmark kan man stole på. I tillegg var hun et fantastisk medmenneske.

Byens beste gynekolog!

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Jeg har brukt denne gynekologen ved Volvat i flere år. Hun er en klar, direkte person som det er lett å snakke med. Hun er grundig, informerer og følger opp. Hun har flere ganger oppfordret meg til å ringe henne direkte på kontoret. Hun yter en service som er langt over forventet. Anbefaler henne på det varmeste!

Storfornøyd

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Hun viser trygghet og ro. Forklarer godt hele veien om hva som skal skje og skjer. Veldig dyktig både fagmessig og hun er flink til å roe ned pasienten. Alle som gruer seg til undersøkelsen - dra til denne legen.