Anne Grønmark

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy
Tlf: 69 30 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Grønmark er gynekolog i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anne Grønmark

Verste lege jeg vatt hos.

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Oppsøkte gyn for å ta ultralyd da jeg er igang med ivf. Ho var frekk, tok seg ikke tid og var stresset. Ho tok dessutom inn en sånn man åpner underlivet med før ultralydet uten at si ifra. Bare fordi ho ville se litt.... resten av undersøkningen var voldsom og stresset og jeg skal ALDRI gå til volvat fredrikstad pga denne dama. Ho presterte også å uttale seg at jeg like greit kunne ta eggdonasjon i utlandet.

Kjempe flott dame

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Har gått til Anne i mange år , går alltid derfra med ett smil om munnen, ho er dyktig og seriøs , samtidig full av humor så er vanskelig å være nervøs hos henne!

Arrogant

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Oppsøkte Volvat på min ferd til å bli gravid. Ville utelukke at jeg hadde PCOS, da vi hadde prøvd å få barn i over 1 år. Jeg opplevde at dr.Grønnmark snakket til meg på en arrogant og nedlatende måte. Og jeg er ikke spesielt hårsår av meg... Veldig dårlig opplevelse hos denne legen.

Utrolig dyktig

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Er du redd for å oppsøke gynekolog er virkelig Anne å anbefale! Tar seg god tid, forteller hele tiden hva hun gjør og får deg til å slappe av. Utrolig fornøyd!

Dårlig erfaring

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Ble ikke tatt seriøst da jeg kom til henne. Har prøvd å bli gravid i ett år uten hell, men hun ville ikke høre på meg og sa at alt var nok bra og sendte meg ut..

Den beste!

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Min første tur hos gynekologen var hos Anne. Hun var så rolig, snill og forståelsesfull. Har tenkt å bruke henne i mange år til! Meget flink dame som har 100% kontroll.

Fantastisk

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Varm, rolig, lytter og er grundig. Tar seg tid. Man føler seg meget godt ivaretatt. Dr Grønnmark kan man stole på. I tillegg var hun et fantastisk medmenneske.

Byens beste gynekolog!

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Jeg har brukt denne gynekologen ved Volvat i flere år. Hun er en klar, direkte person som det er lett å snakke med. Hun er grundig, informerer og følger opp. Hun har flere ganger oppfordret meg til å ringe henne direkte på kontoret. Hun yter en service som er langt over forventet. Anbefaler henne på det varmeste!

Storfornøyd

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Hun viser trygghet og ro. Forklarer godt hele veien om hva som skal skje og skjer. Veldig dyktig både fagmessig og hun er flink til å roe ned pasienten. Alle som gruer seg til undersøkelsen - dra til denne legen.