Christine Hancke

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2002)

Christine Hancke er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Christine Hancke

Fantastisk dyktig, varm og omsorgsfull!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Er det én gynekolog jeg vil anbefale for alle kvinner så er det Christine. Jeg byttet spiral og med dårlige tidligere opplevelser med dette (fra et annet sted), var Christine og resten av teamet en opplevelse av å bli tatt imot med forståelse, god informasjon, omsorg og alt man trenger for at det skulle bli en så god opplevelse som mulig. Jeg er svært takknemlig og kommer aldri til å gå noe annet sted!

Fantastisk dame

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Hun lytter og ser deg:-) varm og god.. den beste gynekologen jeg har vært hos :-) når du kommer inn så er hun så hyggelig og stresser aldri

Utelukkende positiv opplevelse

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

En utrolig behagelig og kunnskapsrik lege. Jeg følte hun var direkte med omsorg og jeg følte meg i veldig gode hender. Veldig glad for å bli fulgt opp av henne.

Dyktig!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

En dyktig, organisert, effektiv og kjempehyggelig gyn. Føler meg så ivaretatt og trygg under behandling hos henne.

God hjelp for barneønske/ufrivillig barnløshet

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg ble henvist etter langtidsprøving på barn nummer 2. Hun er ganske direkte og «kontant», men med humor(jeg liker det godt). Hun er nok ikke den beste match om man trenger veldig mye tid og «omsorg», da hun nå jobber deltid og jeg har inntrykk av ventelister. Men tross fulle dager får jeg alltid time på veldig kort varsel for oppfølging ifbm stimulerende tiltak, og hun gir tydelige råd om prosessen. På sykehus osv så gjenkjenner alle hennes navn, og kommenterer at hun er kjent for å være veldig dyktig. Anbefaler henne varmt for oppfølging av ufrivillig barnløshet, men man må være klar over at hun ikke jobber fullt på klinikken(= behov for fleksibel jobb mtp mindre utvalg av timer - men hun prioriterer iallefall meg innimellom andre på kort varsel). Utrolig hyggelige ansatte ellers på klinikken, er veldig fornøyd med servicen.