Yngvild Skåtun Hannestad

Yngvild Skåtun Hannestad er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Yngvild Skåtun Hannestad

Effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Effektiv og god behandling. Kunnskapsrik gynekolog som ville finne gode løyvingar tilpassa meg. Grei å prate med, rett og slett ei triveleg dame.

Kald og nedlatende i kommunikasjonen

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Min totalopplevelse etter å ha vært hos Yngvild Skåtun Hannestad er dessverre dårlig. Hennes måte å kommunisere på synes jeg var kvass, kald og nedlatende. Hun virker lite interessert i meg som pasient og gir lite informasjon underveis i behandlingen. Det som er bra er at jeg fikk gjort det jeg kom der for. Regner med at hun er faglig flink, men jeg kommer ikke til å velge henne neste gang.

Trygg, kunnskapsrik

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Fantastisk lege som veit kva ho driver med. Ekspert i sitt fagfelt. Tar meg på alvor, og har hjulpet meg med det som ingen andre leger klarte. Anbefaler på det sterkeste!

Nedlatende, hardhendt og temperamentsfull

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Aldri før har jeg opplevd en gynekolog som er så frekk, tar seg så nær av at hun ikke får alt slik som hun ville ha det, og aller viktigst - ikke stopper når pasienten ber om det. Personlighet kommer ikke alltid overens, men det å nekte for å gi en pause eller slutte med det hun gjør er bare uprofesjonelt og så lite greit at jeg ikke har ord.

Dro hjem på gråten med en utrolig ekkel følelse av å ha fått alle grenser brutt, også måtte betale for det i tillegg. Jeg er helt målløs.

Trygg, god lytter, kunnskapsrik

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Flink til å lytte, følge opp og gi informasjon. Opplever å bli hørt og sett, og at hun tar mine utfordringer på alvor med et oppriktig ønske om å hjelpe. Svarer på alle spørsmål jeg har, og kommer med ulike råd og anbefalinger. Jeg er veldig fornøyd.