Birgitt Haugeberg

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1990)

Birgitt Haugeberg Telefonnummer38 04 18 8538 04 18 ...
Vestre Strand gate 27-29 4611 Kristiansand S
Birgitt Haugeberg er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Birgitt Haugeberg

La pasienten få snakke!

Klinikk: Birgitt Haugeberg Skrevet

Da jeg kom i resepsjonen ble jeg godt mottatt og fikk god veiledning på at jeg skulle vente på venterommet. Navnet mitt ble ropt opp og kom inn.

Ikke stor fan av den samtale biten, jeg ikke frem hva jeg ville fordi jeg fikk flere spørsmål om fortiden min som overhodet jeg ikke kunne svare på (angående medikamenter som jeg ikke overhodet jeg ikke husker navn på fra da jeg var tolv år og vil jo ikke dra foreldrene mine inn denne samtalen heller nå som jeg er voksen) fikk jo ikke noe forhånds varsel heller at dette var noe som var lurt å skrive ned eller å få mest mulig dokumentasjon på. Det var ingen disse spørsmålene som dukket opp heller: Hvorfor kom du inn i dag, hvor ligger smertene, er smertene bedre eller verre noen dager enn andre dager? ( følte jeg ikke ble sett på som en person)

Når jeg sier at jeg har vondt og sier nøyaktig hvor og hvordan jeg har det psykisk og fysisk under dette her (og da er det fra da det begynte til nå) og presiserer at jeg har blitt henvist av fastlege med dokumentasjon på hvorfor jeg er her. Da skal det være nok til å få en undersøkelse uten å sitte i et avhør.

Profesjonell og trygg.

Klinikk: Birgitt Haugeberg Skrevet

Tar seg god tid til å snakke med meg. Følger godt opp ting hun har behandlet tidligere,lett å ta opp eventuelle nye ting.
Snakker om hva hun gjør når hun gjør det. Jeg opplever henne som støttende og flink.

Jeg er veldig fornøyd.

Klinikk: Birgitt Haugeberg Skrevet

Grundig, behagelig profesjonell, tillitvekkende vesen.
En god erstatning etter at dr. Bønnelykke avslutte sin praksis.

Den beste legen

Klinikk: Kulturhuset Legesenter Skrevet

Rolig og forsiktig, sier ifra om hva hun gjør. Svarer godt på alle spørsmål. Første gang jeg var til gynekolog og følte ikke det kunne ha gått bedre i forhold til hvordan jeg ble behandlet.