Heidi Høgdahl

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1986)

Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Jeg tror aldri jeg har truffet en bedre gynekolog, hun har både empati og humor og anbefales på det varmeste:)!

Klinikk: Merete Blakstads gynekologiske klinikk Skrevet

Jeg har gått hos henne nå noen år og er veldig glad jeg har "funnet" henne.

Ikke gå hit

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Arrogant, ubehagelig og nedlantende.
Gikk ut av legekontoret med en ekkel følelse av å bli mobbet.
Som betalende pasient er ikke dette ok!

Hyggelig og profesjonell

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg har brukt Heidi Høgdahl som gynekolog de siste 3-4 årene, og har alltid vært fornøyd med henne. Hun er profesjonell og har tatt mine ulike spørsmål og behov på alvor. Har ingen erfaring med henne som spesialist på barnløshet, men kan absolutt anbefale henne på generelt grunnlag!

Flott lege!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Gått til Heid Høgdal ang barnløshet i ett og et halvt år. Hun har vært tilstede både følelsesmessig og faglig og gitt oss en svært god behandling. Super og realistisk gynekolog jeg anbefaler på det varmeste.

Flink og hyggelig lege

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg skjønner ikke all den negative omtalen av denne legen. Jeg har vært hos henne ved flere anledninger de siste åra. Ble opprinnelig henvist fra fastlegen. Går der nå med alt mitt på dette område. Jeg føler meg godt ivaretatt, synes hun er grundig og undersøker bra + tar mange prøver. Jeg fikk gode forklaringer og svar på alle spørsmålene mine. Hun er en behagelig lege....slappet helt av under undersøkelsene. Dette er en flink gyn for meg i alle fall og kan anbefales. Jeg er super fornøyd med fastlegen min, men dette var likevel lurt mht gyn området! Lett å bestille time på nettet.