Heidi Høgdahl

Gynekologene AS

• Fødselshjelp og kvinnesykdom.
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1986

Gynekologene AS Telefonnummer22 60 25 6022 60 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Nedlatende holdning

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Følte meg i veien, og at jeg ikke var velkommen. Streng og kort i svarene og fikk meg til å føle meg dum.

Lite interessert

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har sett frem til spesialistoppfølging, og møte med denne gynokologen i forbindelse med HRT behandling. Jeg opplevde henne sjeldent lite interessert i mitt perspektiv. Hun ga meg følelsen av at hun hadde dårlig tid, og at jeg var i veien. Har vanskeligheter med å se hvordan hun skal kunne gjøre en god jobb med dette som utgangspunkt. Finner meg en ny gynokolog!

Styr unna

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg sitter igjen etter timen med en av mine mindre hyggelige opplevelser. Hun var svært nedlatende, krenkende og lite forståelsesfull. Jeg ble nærmest oversett når jeg fortalte om mine problemer og fikk tilbakemelding om at dette var noe jeg bare måtte leve med. Hun nektet å ta de prøvene jeg ønsket og nærmest kjeftet på meg til tider, helt uten mening.
Når man kommer til en gynekolog som ung og usikker, er det virkelig ikke henne man ønsker å møte på. Sitter igjen rimelig sjokkert over at noen i helsesektoren kan behandle pasientene sine på den måten.

Behagelig og dyktig lege

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Skulle ta rutinemessig celleprøve. Var ny pasient og gruet meg. Hun tok god tid til å gå gjennom skjemaet og snakke med meg. Ga meg trygghet. Hun var behagelig ved prøvetaking og kommuniserte bra. Virket dyktig og kjente ikke smerte. Kan anbefale henne som en hyggelig og behagelig lege.

Verste opplevelsen noen sine

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg ville virkelig tenkt meg godt om før jeg gikk til denne legen. Maken til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter. Hun er nedlatende, arrogant og får deg til å angre på at du oppsøkte legehjelp.

Jeg hadde håpet at hun hadde en dårlig dag og at det var grunnen til oppførselen, men etter å ha lest kommentarene her inne så ser jeg at det er hennes greie å oppføre seg dårlig ovenfor pasientene.

Jeg ville virkelig bedt om å gå til en annen lege dersom jeg hadde fått en henvisning til henne.