Heidi Høgdahl

Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Dr. Heidi Høgdal Dårligst lege jeg har hatt

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Skikkelig nedlatende holdning. Legen som ikke lytter til pasienten. Anbefaler henne ikke.

Mye bedre enn sitt rykte (her inne)

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Var rimelig engstelig på forhånd, siden jeg hadde lest all kritikken av henne her. Det viste seg at hun slettes ikke var noe å engste seg for, hyggelig, blid, lyttende, profesjonell og dyktig er hva jeg vil omtale henne som, og jeg har full tillit til at hun vil hjelpe meg videre med det jeg var hos henne for, og det på beste måte.

Frekk, arrogant og nedlatende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har vært hos Høgdahl tidligere og da var hun veldig hjelpsom. Ville ha en undersøkelse i forbindelse med en operasjon for noen år siden. Ble behandlet helt forferdelig. Skikkelig nedlatende holdning. Var helt i sjokk etterpå. Anbefaler ingen å gå dit.

Veldig hyggelig, omsorgsfull og profesjonell.

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Min første time hos denne legen, var litt engstelig pga tidligere dårlig erfaring hos en gynekolog. Hun møtte meg med smil, var lydhør, var rolig, omtenksom, kommuniserte tydelig, og hadde godt håndlag. Hun hadde en vennlig og lett (men seriøs) måte å snakke på som lettet stemningen. Samtidig var hun kunnskapsrik og gav gode råd som ikke ble dyttet på meg. Jeg fikk tillit til henne og vil gå hos henne i fremtiden.

Dyktig og vennlig

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Dr. Høgdahl er en dyktig lege. Hun er effektiv, men ikke på bekostning av grundighet .Hun er tydelig i sine vurdering og råd, men viser en følsomhet i delikate tema. Profesjonell og trivelig.