Heidi Høgdahl

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har vært hos Dr.Høgdahl 2 ganger. Første gangen hadde hun dårlig tid og var ufølsom. Ble uvel ifbm undersøkelse, Dr. Høgdahl mente det var psykisk og fortsatte us, selvom jeg holdt på å besvime.. Ente timen med gråt! Tenkte hun hadde en dårlig dag, gikk derfor til henne igjen etter ett år. Da var hun frekk og ufølsom, både mot meg og legen som henviste. Timen ente igjen med gråt!

Vært til gu flere ganger, alle andre leger kunnet kommuniseres med.. Hun er nok flink i det hun gjør, men glemmer muligens pasienten oppi det hele.. Kommer ikke tilbake hit!

Vil aldri bytte

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Dr. Høgdahl har fulgt meg gjennom to graviditeter og flere spontanaborter, og hun er fantastisk - både som lege og som medmenneske. Hun får både meg og mannen min til å føle oss sett og forstått, og hun skaper en faglig trygghet på en sympatisk måte. Anbefales!

Hyggelig, punktlig og ivaretagende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Legen er alltid presis, hun følger godt opp, forklarer grundig og er ivaretagende. Jeg føler meg både sett og hørt.

Ikke bra

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Nei dette var ikke noe for meg, ikke dra dit hvis du gruer deg på forhånd. Amper, arrogant og veldig stressa.

Ufin og ubehagelig

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har aldri sett en lege oppføre seg på denne måten.
Uansett hvor flink hun er, (og jeg tror ikke hun er flink i det hele tatt) var hun utålmodig og sinnsykt uhøflig.
Finn en annen!

And in english- just in case:
Never in my lift have i experienced such a rude, and impatient doctor.
Never again!