Heidi Høgdahl

Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Trygg og profesjonell

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Opplevde gynekologen som profesjonell og imøtekommende. Hun tok seg god tid og var åpen for spørsmål. Hun undersøkte på en forsiktig, men nøye måte, og forklarte hele tiden hva hun gjorde. Har ingenting negativt å si om besøket, og følte meg godt ivaretatt.

Ubehagelig

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg må dessverre stille meg i rekken av de som har hatt en ubehagelig opplevelse hos Dr. Høgdahl.

Mot meg var hun veldig alvorlig, lite lyttende og svært hardhendt. Da jeg stilte spørsmål rundt min helse opplevde jeg at hun syntes jeg var slitsom og krevende. Hun svarte nedlatende og knapt.
Dette var også etter at jeg hadde fått beskjed om grove celleforandringer. Liten medmenneskelighet og forståelse.

Styr unna!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Røff og svært krenkende oppførsel. Uinteressert og likegyldig. Dertil fikk hun ikke tatt tilstrekkelig materiale til den bestilte biopsien.

Hadde tilsvarende hendt meg i unge år ville jeg nærmest karakterisert opplevelsen som traumatisk.

Jeg håper virkelig at noe av kritikken tas til ettertanke.
En gynekolog skal da også ivareta mennesket, ikke bare kvinnens underliv. Lykke til!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Heidi Høgdahl har vært min faste gynekolog i flere år og jeg stiller meg uforstående til kritikk. Hun virker faglig dyktig, er veldig behagelig og utrolig blid hyggelig - lyttende og tar seg alltid god tid. Er dessuten også alltid i rute, anbefaler henne på det varmeste, kun positive opplevelser.

Understanding and Funny Gynaecologist!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

I had an appointment with her last month and it was amazing. The consultation was helpful, she has all my answers and the best part was she made me feel comfortable and in good mood with her funny and lighthearted nature. She diagnosed my disease and helped me understand it. Don't pay attention to those negative reviews, because they scared me when read them before the interview. Consider her friend and you will get the most out of half an hour consultation.

Dr. Heidi Høgdal Dårligst lege jeg har hatt

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Skikkelig nedlatende holdning. Legen som ikke lytter til pasienten. Anbefaler henne ikke.

Mye bedre enn sitt rykte (her inne)

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Var rimelig engstelig på forhånd, siden jeg hadde lest all kritikken av henne her. Det viste seg at hun slettes ikke var noe å engste seg for, hyggelig, blid, lyttende, profesjonell og dyktig er hva jeg vil omtale henne som, og jeg har full tillit til at hun vil hjelpe meg videre med det jeg var hos henne for, og det på beste måte.

Frekk, arrogant og nedlatende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har vært hos Høgdahl tidligere og da var hun veldig hjelpsom. Ville ha en undersøkelse i forbindelse med en operasjon for noen år siden. Ble behandlet helt forferdelig. Skikkelig nedlatende holdning. Var helt i sjokk etterpå. Anbefaler ingen å gå dit.

Veldig hyggelig, omsorgsfull og profesjonell.

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Min første time hos denne legen, var litt engstelig pga tidligere dårlig erfaring hos en gynekolog. Hun møtte meg med smil, var lydhør, var rolig, omtenksom, kommuniserte tydelig, og hadde godt håndlag. Hun hadde en vennlig og lett (men seriøs) måte å snakke på som lettet stemningen. Samtidig var hun kunnskapsrik og gav gode råd som ikke ble dyttet på meg. Jeg fikk tillit til henne og vil gå hos henne i fremtiden.

Dyktig og vennlig

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Dr. Høgdahl er en dyktig lege. Hun er effektiv, men ikke på bekostning av grundighet .Hun er tydelig i sine vurdering og råd, men viser en følsomhet i delikate tema. Profesjonell og trivelig.

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har vært hos Dr.Høgdahl 2 ganger. Første gangen hadde hun dårlig tid og var ufølsom. Ble uvel ifbm undersøkelse, Dr. Høgdahl mente det var psykisk og fortsatte us, selvom jeg holdt på å besvime.. Ente timen med gråt! Tenkte hun hadde en dårlig dag, gikk derfor til henne igjen etter ett år. Da var hun frekk og ufølsom, både mot meg og legen som henviste. Timen ente igjen med gråt!

Vært til gu flere ganger, alle andre leger kunnet kommuniseres med.. Hun er nok flink i det hun gjør, men glemmer muligens pasienten oppi det hele.. Kommer ikke tilbake hit!

Vil aldri bytte

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Dr. Høgdahl har fulgt meg gjennom to graviditeter og flere spontanaborter, og hun er fantastisk - både som lege og som medmenneske. Hun får både meg og mannen min til å føle oss sett og forstått, og hun skaper en faglig trygghet på en sympatisk måte. Anbefales!

Hyggelig, punktlig og ivaretagende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Legen er alltid presis, hun følger godt opp, forklarer grundig og er ivaretagende. Jeg føler meg både sett og hørt.

Ikke bra

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Nei dette var ikke noe for meg, ikke dra dit hvis du gruer deg på forhånd. Amper, arrogant og veldig stressa.

Ufin og ubehagelig

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har aldri sett en lege oppføre seg på denne måten.
Uansett hvor flink hun er, (og jeg tror ikke hun er flink i det hele tatt) var hun utålmodig og sinnsykt uhøflig.
Finn en annen!

And in english- just in case:
Never in my lift have i experienced such a rude, and impatient doctor.
Never again!

Beste gynekologen jeg har hatt

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg fikk time overraskende raskt.
Jeg har alltid hatet gynekologbesøk, men hos Dr Høgdahl følte jeg meg ivaretatt og hun svarte på de ulike spørsmålene mine, og tok seg tid til å sette inn spiral enda det ikke var bestilt på forhånd.

Jeg tror aldri jeg har truffet en bedre gynekolog, hun har både empati og humor og anbefales på det varmeste:)!

Klinikk: Merete Blakstads gynekologiske klinikk Skrevet

Jeg har gått hos henne nå noen år og er veldig glad jeg har "funnet" henne.

Ikke gå hit

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Arrogant, ubehagelig og nedlantende.
Gikk ut av legekontoret med en ekkel følelse av å bli mobbet.
Som betalende pasient er ikke dette ok!

Hyggelig og profesjonell

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg har brukt Heidi Høgdahl som gynekolog de siste 3-4 årene, og har alltid vært fornøyd med henne. Hun er profesjonell og har tatt mine ulike spørsmål og behov på alvor. Har ingen erfaring med henne som spesialist på barnløshet, men kan absolutt anbefale henne på generelt grunnlag!

Flott lege!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Gått til Heid Høgdal ang barnløshet i ett og et halvt år. Hun har vært tilstede både følelsesmessig og faglig og gitt oss en svært god behandling. Super og realistisk gynekolog jeg anbefaler på det varmeste.