Heidi Høgdahl

Gynekologene AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1986

Gynekologene AS Telefonnummer22 60 25 6022 60 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Fin og hyggelig lege

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

I had a visit with Heidi today to check my pregnancy.
I was a bit afraid because of the comments I read below, but Heidi was very nice and helpful. She explained everything to me, had no rush and was funny and kind.

Vennlig og proff

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg ble møtt av en smilende og vennlig person som utførte sitt jobb meget profft og effektivt. Har aldrig hatt en bedre opplevelse hos en gynekolog. Anbefalles!

Forferdelig

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg hadde en forferdelig opplevelse hos høgdahl. Hun var frekk, uhøflig og avvisende. Jeg fikk kjeft fordi jeg hadde søkt hjelp hos andre før jeg kom til henne, selv om dette var en selvfølge da hun har vært på ferie i lang tid. I tillegg nektet hun å tro på det jeg fortalte om sykdom i familien.Timen endte i tårer. Jeg unner ingen å få time hos Høgdahl, og kommer aldri til å dra tilbake.

Gretten og lite imøtekommende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Ble henvist til Høgdahl av min fastlege da jeg hadde mye smerter i nedre mage etter fødsel. Ble møtt av en gretten dame som så ut til å ha veldig dårlig tid. Hardhendt var hun også. Fortalte henne at jeg gjerne ønsket en celleprøve da jeg var redd noe var galt- både min mor og mormor har hatt forstadiet til livmorhalskreft, og dette fortalte jeg henne. Da fikk jeg nærmest kjeft. Ble ingen celleprøve på meg denne dagen, da hun mente det ikke var nødvendig.

Dette er en gynekolog som viser lite forståelse. Anbefaler ingen denne opplevelsen.

Nedlatende holdning

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Følte meg i veien, og at jeg ikke var velkommen. Streng og kort i svarene og fikk meg til å føle meg dum.