Heidi Høgdahl

Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Trygg og kompetent

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg ble fulgt opp av Heidi for et par år siden i forbindelse med celleforandringer. Mitt første inntrykk var at hun virket litt spiss når hun snakket til meg, men jeg skjønte etterhvert at hun er bare direkte og «pakker ikke inn» ting, noe jeg satt veldig pris på. Jeg følte meg utrolig godt ivaretatt og oppfulgt gjennom hele prosessen. Heidi var informativ og beroligende gjennom en prosess som var skummel for meg som pasient. Hun fulgte godt opp etter konisering og jeg følte meg rett og slett i trygge hender hos henne. Anbefales!

Hyggelig og dyktig Gynekolog

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

I dag var det min første time hos Heidi. Hun er veldig hyggelig og en dyktig gynekolog. Jeg ble tatt godt i mot av legesekretær og Heidi. Jeg kom dit for å sette inn hormon spiral. Jeg ble godt informert underveis i innsettingen. Det gjorde meg skikkelig trygg å være der. Jeg følte at jeg var i fokus da jeg var hos henne, og hun stilte spørsmål om det var noe jeg lurte på eller om jeg hadde det bra. Kommer gjerne tilbake når jeg trenger en Gynekolog, Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og dyktig gynekolog

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Min erfaring: jeg slet med å bli gravid, ble henvist til Høgdahl og har nå tre barn. Hun vet hva hun driver med. Jeg skjønner hva folk her mener med at hun kan virke kort og kanskje også arrogant. Men jeg liker og likte henne godt, da jeg liker sterke kvinner som ikke duller og godsnakker, jeg vil ha en som er dyktig, som vet hva hun driver med. Jeg har hatt mange gode, betryggende samtaler med Heidi, men kan se for meg at hun ikke liker sutring og klaging.

Usensitiv og overkjørende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Lyttet ikke til pasienten, svarte ikke på spørsmål og minimaliserte problemene.

Latet til å ha bestemt seg for hvordan timen skulle gå før jeg hadde åpnet munnen.

Tok ikke store smerter på alvor.

Belærende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Angrer på at jeg ikke tok en titt her da jeg fikk henvisning til denne gynekologen fra fastlegen. Jeg er dessverre også en av dem som hadde en dårlig opplevelse.

Hun virket først hyggelig, men under undersøkelsen ble jeg kritisert for at jeg ikke hadde barn. Hun sa ordrett at «det ikke er lov» å vente til man er 35 med å få barn (jeg har ikke fylt 30). Og når man har samboer «har man ingen unnskyldning».

Jeg dro hit for øvrig for en rutinemessig celleprøve, og ønsket å gå til gynekolog fordi jeg har hatt andre tilstander tidligere som har krevd utredning. Dette var jeg åpen om, men føler ikke at jeg ble møtt med forståelse.

Ville ikke dratt hit igjen.