Heidi Høgdahl

Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Verste opplevelsen noen sine

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg ville virkelig tenkt meg godt om før jeg gikk til denne legen. Maken til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter. Hun er nedlatende, arrogant og får deg til å angre på at du oppsøkte legehjelp.

Jeg hadde håpet at hun hadde en dårlig dag og at det var grunnen til oppførselen, men etter å ha lest kommentarene her inne så ser jeg at det er hennes greie å oppføre seg dårlig ovenfor pasientene.

Jeg ville virkelig bedt om å gå til en annen lege dersom jeg hadde fått en henvisning til henne.

Frekk og lite forståelsesfull

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Etter å ha ventet halv time etter avtalt time for å komme inn etter første besøk hus Høgdahl var det enkelt å både aldri komme tilbake til henne eller anbefale henne videre!

Du får kun svar på et spørsmål på en enkelt time, hun snakker såååå unødvendig mye for å drøye timen og sier i fra på en frekk møte at timen er over etter 15 min og at ny time må til for at hun skal svare på et spørsmål til. i tillegg til dårlig lytte evne.

Skarp og ufølsom

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Lite imøtekommende, skarp i svarene og ufølsom. Håper hun leser vurderingene og gjør noe med det. Unner ingen å bli møtt på denne måten!

Rett på sak og faglig dyktig

Klinikk: Merete Blakstads gynekologiske klinikk Skrevet

Heidi legger ikke noe i mellom. Hun er rett på sak, men virker på meg faglig sterk. Hun tar seg god tid til både undersøkelse og spørsmål.

Trygg og profesjonell

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Opplevde gynekologen som profesjonell og imøtekommende. Hun tok seg god tid og var åpen for spørsmål. Hun undersøkte på en forsiktig, men nøye måte, og forklarte hele tiden hva hun gjorde. Har ingenting negativt å si om besøket, og følte meg godt ivaretatt.