Nicolai Holst

Nicolai Holst er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Nicolai Holst

Ukoselig lege

Klinikk: Fertilitetssenteret Skrevet

Holst hadde utrolig dårlig tid, og jeg ble nærmest kastet ut etter undersøkelse. Han ga meg resept på en krem som ikke finnes og tok ikke mine bekymringer på alvor. Han var ikke interessert i å høre på meg, og avbrøt meg flere ganger. Anbefales ikke!

Dyktig og varm lege

Klinikk: Fertilitetssenteret Skrevet

Har bare vært hos denne legen én gang i forbindelse med tidlig ultralyd. Fikk øyeblikkelig et god inntrykk. Han var høflig, korrekt, dyktig, rolig og hadde et godt smil på lur. Anbefaler Holst på det sterkeste!

Klinikk: Fertilitetssenteret Skrevet

Varm, morsom, avslappet og dyktig. Tok seg tid til alt av spørsmål langt uti svangerskapet. Hele Fertilitetssenteret har en unik ro og omsorg over seg. Her tas du på alvor!

Dyktig, empatisk og flott lege!

Klinikk: Fertilitetssenteret Skrevet

En god kombinasjon av stor faglig dyktighet, varme, glimt i øyet og en avslappende og fin holdning gjør Dr Holst til en særdeles god lege i sitt fag. At vi lykkes på første forsøk var jo ikke heller akkurat negativt :-) Tok seg tid til samtale og spørsmål flere måneder ut i graviditeten, noe jeg satt stor pris på. Alle på senteret er veldig hyggelige og imøtekommende. Har bare fine ting og si om Dr Nytun som jobber sammen med Dr Holst også. Alt i alt, kan varmt anbefale fertilitetssenteret :-)

Den beste legen i verden!!

Klinikk: Fertilitetssenteret Skrevet

Dr. Holst er helt konge! Han hjalp oss med å bli gravide etter 2 års prøving! Anbefaler på det sterkeste! Man finner ikke noen bedre lege i verden! Er evig takknemlig for all hjelpen! Takk Dr Holst:)