Profilbilde av gynekolog Aage Huseby

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Lives up to the 5⭐ reviews

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

You cannot find a more professional , sympathetic and emphatic specialist. Kind, reassuring and with a sense of humour putting your mind at ease. But one of his best virtues is that he activately listens to all your concerns and clearly explains and clarify steps and treatments.5 stars are not enough to praise his level of care and knowledge.

Trygg, empatisk og mild

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Følte meg veldig godt tatt vare på. Mild, rolig, forsiktig og gjør alt han kan for at GU-en skal være minst mulig ubehagelig. Ville absolutt bestilt hos han igjen, hvis jeg skal gå privat.

Varm, kunnskapsrik og trygg

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Flott opplevelse med Dr. Huseby. Utstråler varme, profesjonalitet og trygghet. Anbefaler varmt denne legen til alle.

Fantastisk lege med erfaring.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

En bedre lege enn Huseby tror jeg du må lete lenge etter! Så sympatisk og veldig flink og forsiktig. Han ser deg også som menneske og flink til å forklare. Kommer aldri til å skifte gynekolog så lenge jeg kan gå til han. Anbefales på det varmeste!

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har kun gode ting å si om dr Aage. Trygg, kunnskapsrik, vennlig, positiv, empatisk. Han har vært en helt uvurderlig støtte i tøffe runder med prøverørsbehandling, og har ytt langt mer service enn man kan forvente. Jeg ble selv anbefalt å kontakte Aage og jeg vil anbefale ham på det varmeste videre. Aage er en engel i systemet, rett og slett.