Profilbilde

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Helt fantastisk

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Flott lege som gjør at en føler seg trygg å ikke minst hørt! Tok seg av meg på en så god måte of forklarte alt på en måte jeg forsto! Anbefales på det varmeste!

Verdens beste lege Åge Huseby

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Åge Huseby er en fantastisk lege. Han husker navnet på alle pasientene sine og er alltid godt forberedt før legetimen. Han er også veldig god til å lytte og ser på meg som pasient og ikke inni data skjermen. Kan anbefale ham til alle som ønsker en unik lege. Hilsen Kathrine Michelsen 😀😀😀

Gynekolog

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig fornøyd. Det å måtte dra til Gynekolog er ikke så morsomt og er veldig personlig, men gikk veldig fint når legen er så avslappende og lar praten gå. Da blir man avslappet. Han var også veldig forsiktig og hadde god forståelse.

Trygg og hyggelig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg og min mann ble tatt godt imot av Aage. Han var rolig, tydelig og oppmuntrende.
Han fikk meg til å føle meg komfortabel både under ultralyd og samtale.
Anbefales.

Lyttende og interessert

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Et meget hyggelig besøk hvor jeg følte meg godt ivaretatt. Fikk hele tiden forklaring på hva som skulle gjøres og hva resultatene viste. Viste stor omsorg ved å regelmessig spørre om det gikk bra med meg. Viste stor kompetanse og erfaring. Anbefaler Dr. Huseby på det sterkeste.