Profilbilde

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Svært fornøyd

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med Dr. Aage Huseby! Han er varm, omtenksom og kunnskapsrik. Han tar deg virkelig på alvor og gjør sitt ytterste for å gi deg hjelpen du trenger. Har dessverre opplevd to missed abortion på et halvt år, og han skal hjelpe meg med å finne ut av dette. Føler meg så ivaretatt! Full score fra meg. Anbefales!

Et trygt besøk!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med mine besøk her! Gynekologen er mild og forsiktig, og flink til å gjøre meg trygg og beroliget. Jeg vil på det sterkeste anbefale ham til alle jeg kjenner!!

Trygg og pasienten blir sett og hørt.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Fantastisk lege med mye erfaring. Tar seg god tid til å forklare. Anbefales på det varmeste. Jeg kommer aldri til å bytte med mindre jeg må.

En veldig god opplevelse

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Alltid trygt og godt å komme til Oslo City legesenter. Veldig fornøyd med Aage, som har fulgt meg opp under svangerskapet. Han tar seg god tid, og ivaretar sine kunder på en god måte. En veldig snill og hyggelig mann :)

Fornøyd i flere år

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Har gått hos Huseby i mange år, og jeg er alltid like fornøyd med hvordan jeg blir tatt imot. Han bryr seg om deg som pasient på en oppriktig måte.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.