Profilbilde

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Kunnskapsrik å trygg

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Åge er kanskje den flinkeste legen jeg har møtt. Han møter deg alltid med ett smil, alltid tolmodig å har tonnevis med erfaring. Han kjenner godt til legemiljøet i Oslo å vet hvor og hvem han skal henvise deg til hvis nødvendig. Empatisk og flink til å lytte. Møter deg- å ser deg der du er. Omsorgsfull og tillitsvekkende.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr Aage Huseby er en faglig dyktig og ikke minst hyggelig lege som yter sitt ytterste for pasienten. Han følger opp personlig etter alle timer uansett utfall av prøver, og yter en service langt utover det som er å forvente. Anbefales på det varmeste.

Imponert

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Alltid brukt en kvinnelig gynekolog men nå skal jeg bytte.rask time. Imøtekommende. Hyggelig. Pratet slik at jeg glemte hvor ubehagelig en slik undersøkelse egentlig er. Betaler gjerne ekstra når man får en slik opplevelse.

Fantastisk

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Aage er rolig, nøye, oppmerksom og dyktig. I tillegg er han utrolig hyggelig. Jeg går ikke til noen andre enn han. Han er også flink til å få deg til å føle deg avslappet, han småprater og forklarer alt han gjør. Ikke noe problem å gå til gynokolog når du går hos Aage! Fantastisk lege!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dette er verdens beste gynekolog!!!! 100% super dyktig!!! Anbefales på det sterkeste! 100.000 stjerne anbefalinger og mer til ❤️❤️❤️❤️