Profilbilde

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Veldig hyggelig og forklarende

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Aage Huseby var særdeles hyggelig, rolig, trygg, profesjonell og flink å forklare. Hele tiden oppmerksom og spørrende i forhold til om jeg opplevde smerter. Kan anbefale Aage på det varmeste.

Beroligende og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Kjempe hyggelig og dyktig lege. Opplever ham som både kunnskapsrik og dyktig, anbefales på det sterkeste😊 kommer til å bruke samme lege fremover.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hadde min tredje time hos Aage og igjen kan jeg ikke si meg annet enn super fornøyd. Aage tar en i mot på en fantastisk måte, er trygg, lytter, kunnskapsrik, presis og serviceinnstilt. Han følger opp og er rett og slett en utrolig dyktig lege. Undersøkelse hos Aage går raskt og var ikke noe å grue seg til. Har ingenting å utsette på verken Aage eller resepsjonen(som alltid er like hyggelig enten man ringer eller kommer dit for time).

Trygg

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Legen tog emot mig på en god måte, lyssnade godt på mina funderingar og gav mig svar på det jag ønsket. Føltes rolig og trygg. Anbefalles!

Fantastisk Lege!!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Ble så utrolig godt tatt imot.Han hadde stor forståelse for min problemstilling tok seg god tid og forklarte underveis.Rolig,trygg og veldig høy kompetanse.Kan anbefale han på det sterkeste rett og slett en fantastisk lege som både er fagelig dyktig samt at han ser mennesket og viser mye empati!!.