Aage Huseby

Oslo City Legesenter AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1985

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Aage Huseby er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Aage Huseby

Ha bryr seg!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

For en fantastisk lege. Så rolig, tålmodig, sympatisk og generelt dyktig! Har gjør det beste for pasienten - uansett ukedag eller tid på døgnet. Takk for at det finnes slike leger!

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Aage ved to anledninger og begge gangene var helt topp! Aage er blid, tar seg god tid, lytter, forklarer og beroliger. Han fremstår som kunnskapsrik, har et behagelig vesen og jeg vil anbefale han på det sterkeste.

Vil samtidig også trekke frem damen som sitter i «skranken» på Oslo city legesenter. Veldig blid, hyggelig og behjelpelig!

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Vi var hos Dr. Huseby for tidlig ultralyd. Dyktig, har mye kompetanse, lett å prate med og er flink til å forklare og informere. Hans mange år med erfaring og kunnskap gir en trygghet. Anbefales på det sterkeste.

Følte meg ivaretatt.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr Huseby var som jeg tenkte en fantastisk flink og koselig gynekolog.. Følte meg avslappet og tatt vare på fra første stund. Så mitt møte reddet min jul.. Kan virkelig anbefale Dr Huseby av hele mitt hjerte ♥ hilsen en veldig glad pasient

Trygg og profesjonell

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Aage Huseby tre ganger nå og er svært fornøyd. Han er rolig, trygg, profesjonell og empatisk. Han har fulgt meg gjennom oppturer og nedturer, og har vært en god støtte. Anbefales på det sterkeste.