Aage Huseby

Oslo City Legesenter AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1985

Oslo City Legesenter AS Telefonnummer21 08 01 0121 08 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stenersgata 1 0050 Oslo
Aage Huseby er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Aage Huseby

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Vi var hos Dr. Huseby for tidlig ultralyd. Dyktig, har mye kompetanse, lett å prate med og er flink til å forklare og informere. Hans mange år med erfaring og kunnskap gir en trygghet. Anbefales på det sterkeste.

Følte meg ivaretatt.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr Huseby var som jeg tenkte en fantastisk flink og koselig gynekolog.. Følte meg avslappet og tatt vare på fra første stund. Så mitt møte reddet min jul.. Kan virkelig anbefale Dr Huseby av hele mitt hjerte ♥ hilsen en veldig glad pasient

Trygg og profesjonell

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Aage Huseby tre ganger nå og er svært fornøyd. Han er rolig, trygg, profesjonell og empatisk. Han har fulgt meg gjennom oppturer og nedturer, og har vært en god støtte. Anbefales på det sterkeste.

Utrolig dyktig!!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg var ei lettere skremt 21 års gammel jente som i tillegg er kontrollfreak. Han var utrolig dyktig, trygg, forståelsesfull og han gjorde opplevelsen super!

Rolig, behagelig vesen og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Mitt møte med Huseby er fra Ahus. Han fikk meg til å senke skuldre med en gang jeg kom inn av døra. Beroligende og veldig dyktig. Kan trygt anbefales.