Profilbilde av gynekolog Aage Huseby

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Profesjonelt

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Profesjonell, kunnskapsrik, imøtekommende, lyttende og forståelsesfull. Meget dyktig.
Tar seg tid til deg og gir den oppmerksomheten som er forventet å få. God å snakke med og få svar på det man lurer på. Gir gode innspill og mulige løsninger når det er behov for det.

Alltid flinke og serviceminded

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Aage Huseby er en fantastisk lege. Han ser på deg og lytter til deg. Aage Huseby har lang erfaring og veldig dyktig i det han gjør, og han husker alle pasientene sine med navn. Han er verdens beste LEGE 😊😊😊😊

Følte meg trygg og godt ivaretatt

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Aage flere ganger og jeg føler meg alltid like trygg. Han er veldig høflig og rolig og er flink til å kommunisere. Anbefaler Aage på det sterkeste!

Simply the best doctor

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

I found dr. Aage Huseby after a traumatic experience with another doctor. More than offering his excellent treatment, he also helped me heal psychologically. He made me gain back my trust after a crushing experience.
He is amazing. He knows exactly what he is doing, he knows how to give good and bad news, he is happy together with the patient when there are good news to share.
He is always nice, friendly and caring and he establishes trust with the patient before any actual check up.
And on top of this, everything he said proved to be 100% accurate.
I could not recommend him more. He is definitely the doctor to go to, I see no other options.

Verdens beste og mest behagelige gynekolog.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Han er så profesjonell, samtidig empatisk. Han får meg til å fæle meg trygg så jeg klarer å slappe av. Jeg har anbefalt Han til alle jeg kjenner og de er minst like fornøyde. En venninne sa at hun følte hun fikk behandling som en dronning! Han er virkelig på topp 10!