Hans Ejner Ipsen

Hans Ejner Ipsen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1978)

Hans Ejner Ipsen Telefonnummer70 14 55 2070 14 55 ...
Langelandsv. 17, Daaeskogen næringsbygg  6010 Ålesund
Hans Ejner Ipsen er gynekolog i Ålesund

Siste vurderinger av Hans Ejner Ipsen

Så som så

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Har vært hos Ipsen en gang og det blir den siste! Jeg har generelt lite erfaring med gynekolog, men måten han var når jeg var med han er ikke akseptabelt. Halvveis i konsultasjon ringer hannes private telefon,som han svarer og prater med vedkommende i andre enden i ca 5 minutt, deretter kommenterer han på årsaken til at jeg hat fått henvisning for. Han klarer ikkje forstå at " dette er et problem for meg" , når det i henvisning fra lege står det klart og tydlig " plages med *** over lengre tid"
Virker også til å ha glemt problemstillingen ved undersøkelse.

Alt dette til sides, ventetiden var kort og han var i rute.
Helt sikkert dyktig i faget sitt, men min erfaring med han gjør at jeg ikkje anbefaler han til mine venner.

Flink

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Kjempe flink gynekolog, enkleste helsepersonellet jeg har hatt med å gjøre når det kommer til tillit. Om man har problemer med å stole på folk og trenger gynekolog, anbefaler jeg Hans Ejner Ipsen!

Er ikke så fornøyd med dama i resepsjonen, hun er ofte sur, krass og vanskelig. Hun har ofte gravd etter en god del informasjon om om hvorfor jeg vil snakke med han på telefon (hvis jeg har et spørsmål som da i mine øyner er nok å kunne spørre over telefon).

Har noen ganger måttet vente noen uker på time, men stort sett er der ledige timer ikke alt for langt unna.

En tillitsvekkende lege.

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Anbefales på det sterkeste, imøtekommende og lyttende. Gir gode råd og er diskret.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Faglig flink lege. Oppdatert. Flink behandler. God kommunikasjon.

ikke veldig fornøyd

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Han er mer opptatt av å kommentere vekt på en sånn halvveis frekk måte enn å høre på hva jeg som pasient har å si. Er for såvidt greit å forklare hva problemet med overvekt er/kan være osv, men det holder å si det på en skikkelig måte en gang i løpet av de min man er inne der, trenger ikke gjenta det i det kjedsommelige, er man overvektig så er man som regel klar over det selv, og prøver så godt man kan å gjøre noe med det, det hjelper ikke at han gnåler om det hele tiden.

Han ble også sur fordi jeg hadde tatt tidlig ultralyd på sykehuset (i forbindelse med prøverør) i stedet for hos han....

Han er nok veldig flink i faget sittog kan veldig mye men jeg liker ikke den nedlatende måten han snakker til meg på. Velger gjerne en annen gynekolog neste gang jeg har bruk for det