Profilbilde av gynekolog Tatiana Karim

Tatiana Karim

Profilbilde av gynekolog Tatiana Karim
Gynekolog

Om

Tatiana Karim er en rutinert gynekolog med over 20 års erfaring. Hun har arbeidet både i Norge, Sverige og Russland. Tatiana har en spesiell interesse for infertilitet og assistert befruktning, og klinikken er godkjent for inseminasjon (partnerdonasjon). Som privatpraktiserende gynekolog, er Tatiana dedikert til å tilby pasientsentrert omsorg.

Tatiana tilbyr timer på dagtid, og har kveldspoliklinikk en dag i uka, og tilbyr også timer enkelte lørdager.

Hun er kjent for sin dype fagkunnskap og imøtekommende tilnærming, noe som gjør henne til en betrodd og verdsatt lege for sine pasienter. Tatiana er medlem av Den norske legeforening og ESHRE (European Society of Human Reproduction and Embryology).

Hvis du søker kompetent og omsorgsfull gynekologisk hjelp, er Tatiana Karim et utmerket valg.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2006)

Tatiana Karim er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Tatiana Karim

Profesjonell og behagelig

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Artemis klinikken: legen Tatiana og Anna i resepsjonen. Holdte på en omfattende behandling og fikk mye kvalifisert hjelp. Legen er profesjonell, dyktig, saklig og behagelig. Anna er søt, flink og behjelpelig. I tillegg kort ventetid hvis det haster. Kommer til å henvende meg til Artemis fremover.

Seriøs og vennlig

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Trygg og vennlig, føles naturlig enkelt å snakke om alt du lurer på. Alltid forslag og tips som er bra for deg

Flink og veldig hyggelig lege

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Første gang jeg var her var for 2 år siden og idag var jeg tilbake for rutinesjekk.
Veldig hyggelig lege, svarer og forklarer godt på mine spørsmål og tar seg god tid. Vanligvis har jeg brukt grue meg for selve undersøkelsen, men det har det blitt slutt på siden jeg begynte bruke Artemis.

Beste gynekolog jeg har hatt og kan virkelig anbefales

Behagelig og profesjonell

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Dette var en god opplevelse og følte meg ivaretatt gjennom hele timen. Har kun denne ene erfaringen og bygge på, men jeg fikk utført det jeg bestilte time for på en rask, trygg og effektiv. Delikat håndtert mtp av og på kledning.

Lite empatisk, og lite lyttende.

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Jeg var ute etter mer informasjon om alternativer til behandling. Fikk lite ut av timen, og gikk derfra uten å få noe mer oversikt. Oppleves uinteressert i å vurdere ulike alternativer.