Profilbilde av gynekolog Tatiana Karim

Tatiana Karim

Profilbilde av gynekolog Tatiana Karim
Gynekolog

Om

Tatiana Karim er en rutinert gynekolog med over 20 års erfaring. Hun har arbeidet både i Norge, Sverige og Russland. Tatiana har en spesiell interesse for infertilitet og assistert befruktning, og klinikken er godkjent for inseminasjon (partnerdonasjon). Som privatpraktiserende gynekolog, er Tatiana dedikert til å tilby pasientsentrert omsorg.

Tatiana tilbyr timer på dagtid, og har kveldspoliklinikk en dag i uka, og tilbyr også timer enkelte lørdager.

Hun er kjent for sin dype fagkunnskap og imøtekommende tilnærming, noe som gjør henne til en betrodd og verdsatt lege for sine pasienter. Tatiana er medlem av Den norske legeforening og ESHRE (European Society of Human Reproduction and Embryology).

Hvis du søker kompetent og omsorgsfull gynekologisk hjelp, er Tatiana Karim et utmerket valg.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2006)

Tatiana Karim er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Tatiana Karim

Flink lege med erfaring

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Usedvanlig kunnskapsrik og empatisk gynekolog. Tatiana oppleves som både respektfull, ærlig og løsningsfokusert. Hun brukte god tid til å lytte, og kom med mange konstruktive tilbakemeldinger og forklaringer. Uten tvil den mest positive gynekolog-opplevelsen jeg har hatt.

Trygg, god opplevelse.

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Dette var en god opplevelse for meg som er godt voksen. Forklarer alt hun gjør og man føler seg ivaretatt.

Trygg og flink gynekolog

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Jeg fikk grove celleforandringer i livmorhalsen for fem år siden og måtte da fjerne disse med konisering på sykehuset. Pleier å gå til Tatiana for en rutinesjekk og annet. Det går raskt å få time. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt. Kan virkelig anbefales om man ønsker en rask og god hjelp.

Dårlig service.

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Dessverre en forferdelig opplevelse.
Vi skulle på ultralyd, men etter ca. 5 minutter opplever min samboer alvorlig blodtrykksfall og holder på å besvime. Dette har skjedd et par ganger før i livet, men det er mange år siden sist. Jeg måtte selv bære henne ut av rommet, fikk ingen hjelp av personell for å åpne døren, jeg måtte støtte etter toalettet og ble pekt i riktig retning til slutt. Når man ser sin nærmeste helt hvit i ansiktet kjenner man på en enorm frykt. Det kan være flere ting som kan forårsaket dette bl.a dårlig lufting, veldig hard trykking og et håndkle som strammet utrolig mye under magen som stopper blodtilførselen.

Etter en slik opplevelse ønsker man kun en ting: Å sørge for at alt er bra. Men her ble vi møtt med at gynokolog stormer inn på do uten å banke på for å høre om vi ønsker å fortsette. Noe vi ikke ville. Da så vi ikke hun lenger fordi hun ville hjelpe en ny kunde tidligere enn forventet. Vi ble så møtt med damen i resepsjonen som lurer på hvem som skal betale. Det er helt utrolig! At de ikke kan tilby en ny gratis time senere, kompensasjon eller se mellom fingrene at her burde man kanskje bare gi de 5 minuttene gratis. Nei de 1600kr skulle de ABSOLUTT HA! Og Gynekologen så vi aldri igjen.

Vi endte opp med to kornete bilder i svart hvitt, noen få målinger og ingen kjønn.

Perfekt

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Tatiana er trygg, empatisk, kunnskapsrik og særdeles flink. Høy kompetanse, forståelsesfull og lett å snakke med.
Selve undersøkelsen foregår kjapt, rutinert, smertefritt og man føler seg trygg og ivaretatt.