Tatiana Karim

Tatiana Karim er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Tatiana Karim

Trygg, behagelig og kunnskapsrik

Klinikk: Artemis gynekologiske senter Skrevet

Besøket hos Tatiana Karim var veldig behagelig, i den forstand at jeg følte meg trygg og hørt! Man er alltid litt «nervøs» i forkant av en undersøkelse, men Tatiana har et behagelig vesen som gjør at man føler at dette er det mest naturlige som finnes. Hun forklarer og forteller alt hva hun gjør slik at man føler seg ivaretatt! Veldig fornøyd, kommer til å fortsette å bruke Artemis videre!

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Artemis gynekologiske senter Skrevet

På klinikken blir jeg alltid godt behandlet.
Tatiana er kunnskapsrik, opmerksom og hjelsom. Hun tar seg tid til å lytte på problemer og klager man kan ha, forklare og svare på alle spørsmål. Det jeg personlig liker: hun begrunner alltid alt som gjøres og/eller foreskrives. Da føler jeg meg tryggere!
Anbefaler!

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Artemis gynekologiske senter Skrevet

Den beste gynekologen jeg kunne ha fått. Man sitter igjen med følelsen av at hun er veldig dyktig faglig, samtidig som hun er ydmyk og lytter til deg og tar deg på alvor. Hun er varsom i undersøkelsen og forteller hva hun gjør underveis.
Man føler seg trygg i alle ledd!

Flink og hyggelig.

Klinikk: Artemis gynekologiske senter Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med timen min hos Tatiana. Hun er veldig flink og hyggelig. Jeg kommer til å fortsette å bruke henne😀

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Artemis gynekologiske senter Skrevet

Å møte opp hos en gynekolog er ikke nødvendigvis stas, men Tatiana er altså så trygg og dyktig, at en ellers ubehagelig opplevelse blir så behagelig den kan få blitt :)

Anbefales på det sterkeste!