Profilbilde av gynekolog Tatiana Karim

Tatiana Karim

Profilbilde av gynekolog Tatiana Karim
Gynekolog

Om

Tatiana Karim er en rutinert gynekolog med over 20 års erfaring. Hun har arbeidet både i Norge, Sverige og Russland. Tatiana har en spesiell interesse for infertilitet og assistert befruktning, og klinikken er godkjent for inseminasjon (partnerdonasjon). Som privatpraktiserende gynekolog, er Tatiana dedikert til å tilby pasientsentrert omsorg.

Tatiana tilbyr timer på dagtid, og har kveldspoliklinikk en dag i uka, og tilbyr også timer enkelte lørdager.

Hun er kjent for sin dype fagkunnskap og imøtekommende tilnærming, noe som gjør henne til en betrodd og verdsatt lege for sine pasienter. Tatiana er medlem av Den norske legeforening og ESHRE (European Society of Human Reproduction and Embryology).

Hvis du søker kompetent og omsorgsfull gynekologisk hjelp, er Tatiana Karim et utmerket valg.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2006)

Tatiana Karim er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Tatiana Karim

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Å møte opp hos en gynekolog er ikke nødvendigvis stas, men Tatiana er altså så trygg og dyktig, at en ellers ubehagelig opplevelse blir så behagelig den kan få blitt :)

Anbefales på det sterkeste!

Trygg, rolig og kunnskapsrik

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Meget hyggelig og dyktig dame. Jeg har gruet meg litt til timen men dette gikk veldig bra. Jeg følte meg godt ivaretatt og kommer gjerne tilbake på rutinekontroll.

Flink og hyggelig lege

Klinikk: Artemis Gynekologiske Senter Skrevet

Veldig positiv opplevelse. Fikk time veldig raskt til et tidspunkt som passet meg. Flotte moderne lokaler med diskre plassering. Utrolig flink lege som ga meg mye informasjon og nyttige tips. Kommer gjerne tilbake for rutinekontroll.

Litt rask

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

Hun var hygglig, informativ og lyttende.
Men under ultraly har jeg tidligere opplevd att gynekologer bruker tid. Måler eggstokker for å etter normal str, avvik og evnt cyster.
Her gikk det unna... ingen cyster allt så bra ut...
Ok men ingen målinger av eggstokker for str/avvik. Det gjorde meg usikker!