Jørn-Hugo Karlsen

Jørn-Hugo Karlsen er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Jørn-Hugo Karlsen

Favoritten

Klinikk: Dr. Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Karlsen er desidert den beste gynekologen jeg noen ganger har hatt, og jeg har vært hos en del forskjellige.
Karlsen har funnet gode løsninger på problemer som jeg har lenge har slitt med og som ingenting har fungert på. Han er en dyktig og skøyerfull person som gjør det behagelig å være pasienten hans.

Lokaelet de hadde før var utrolig koselig, men har de virkelig blitt oppgradert. Føler meg hjemme og ikke minst avslappet når kommer de. Kontordamen er også hyggelig og imøtekommende.

Har aldri vært mer fornøyd! Det er såpass at jeg velger å pendle fra Oslo for en time. Finnes ingen bedre.

Profesjonell, empatisk og hyggelig gynekolog

Klinikk: Dr. Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg fikk etter MA (missed abortion). Fikk ultralyd nesten hver uke fram til uke 12, for å betrygge meg. Forklarer og har tid til deg. Behagelig vesen. Veldig fornøyd med kontordamen også. Lett å få time, og hvis han ikke hadde ledig, fant han alltid en løsning på det.

Profesjonell og trygg

Klinikk: Dr. Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Den første gynekologen jeg har besøkt og har ingen vonde minner. Jeg følte meg trygg, komfortabel og velkommen hele tiden. Han oppførte seg veldig profesjonell og hyggelig, absolutt å anbefale :)

Flink gynekolog

Klinikk: Dr. Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Du føler deg godt ivaretatt. Han er rolig og flink til å forklare og svare på dine spørsmål.
Lokalene ligger sentralt i byen.

Populær lege, med dårlig telefonlinje....

Klinikk: Dr. Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Vil ikke til annen lege, men synes det er kjempedårlig telefonlinje dere har. I dag har jeg sittet og hørt at jeg er nummer en i køen i 45 minutter. Om dere driver med legehjelp pr telefon bør dere ansette enda en kontordame..... Og, er det stengt skal stemmen si at det er stengt, ikke at det er kø.....