Ingebjørg Helene Kinne

Lillestrømgynekologene AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Ingebjørg Helene Kinne er gynekolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Ingebjørg Helene Kinne

Anbefaler deg til alle mine venninner

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Alle de 5 stjernene du har fått er så utrolig fortjent. Jeg kommer ikke til å grue meg til jeg skal til GU igjen, så lenge jeg kan gå hos deg. Du er profesjonell, behagelig å snakke med og jeg følte meg veldig godt ivaretatt.

En fantastisk gynekolog!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Ingebjørg er en helt fantastisk gynekolog som har hjulpet meg gjennom mange bekymringer! Jeg er så glad og takknemlig for at hun er min gynekolog. Hun er lyttende, forståelsesfull, nøysom og utrolig behagelig. Jeg føler meg alltid betrygget etter å ha vært hos henne, da hun forklarer alt veldig bra og tar seg alltid god tid.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Veldig glad jeg har Kinne som gynekolog. Føler meg alltid trygg og i gode hender hos henne. Hun forklarer underveis og er forståelsesfull.

Hvis du skal til gynekolog for første gang, eller skal ta prøver eller ultralyd i underlivet for første gang og synes dette kan virke litt skummelt eller flaut, anbefaler jeg å gå til Kinne.

Hele kontoret er også veldig hyggelig og har alltid hatt et veldig positivt inntrykk av både de som sitter i resepsjonen og de som tar blodprøver, osv.

En utrolig gynekolog!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg hadde min første time hos henne, og jeg hadde en utrolig trygg opplevelse med henne. Hun ser deg, hører på deg, ivaretar deg, og jeg følte meg trygg hos henne. En utrolig god gynekolog som fortjener mye skryt:)

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Kinne. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter. Hun er rolig, forståelsesfull, omtenksom og listen er lang. Dette var min første time hos henne og jeg har aldri følt meg tryggere og bedre behandlet av noen leger faktisk. Tusen takk Ingebjørg. Du forstår det kanskje ikke selv, men du er fantastisk og du endret syne mitt totalt på mange områder! Klapp deg selv på skulderen hver dag og vi at du er viktig og gjør en glimrende jobb!