Ingebjørg Helene Kinne

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Ingebjørg Helene Kinne er gynekolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Ingebjørg Helene Kinne

Føler meg så godt ivaretatt

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dr. Kinne tar seg god tid. Hun lytter og gir råd. Kunnskapsrik og dyktig og veldig serviceinnstilt. Føles så trygt og godt og gå til henne.

Fantastisk bra gynekolog.

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Trygg, rolig, flink - gjør en undersøkelse man gruer seg til, til en god opplevelse. Kan virkelig anbefales.

Anbefaler deg til alle mine venninner

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Alle de 5 stjernene du har fått er så utrolig fortjent. Jeg kommer ikke til å grue meg til jeg skal til GU igjen, så lenge jeg kan gå hos deg. Du er profesjonell, behagelig å snakke med og jeg følte meg veldig godt ivaretatt.

En fantastisk gynekolog!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Ingebjørg er en helt fantastisk gynekolog som har hjulpet meg gjennom mange bekymringer! Jeg er så glad og takknemlig for at hun er min gynekolog. Hun er lyttende, forståelsesfull, nøysom og utrolig behagelig. Jeg føler meg alltid betrygget etter å ha vært hos henne, da hun forklarer alt veldig bra og tar seg alltid god tid.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Veldig glad jeg har Kinne som gynekolog. Føler meg alltid trygg og i gode hender hos henne. Hun forklarer underveis og er forståelsesfull.

Hvis du skal til gynekolog for første gang, eller skal ta prøver eller ultralyd i underlivet for første gang og synes dette kan virke litt skummelt eller flaut, anbefaler jeg å gå til Kinne.

Hele kontoret er også veldig hyggelig og har alltid hatt et veldig positivt inntrykk av både de som sitter i resepsjonen og de som tar blodprøver, osv.