Ingebjørg Helene Kinne

Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Ingebjørg Helene Kinne

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Kinne. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter. Hun er rolig, forståelsesfull, omtenksom og listen er lang. Dette var min første time hos henne og jeg har aldri følt meg tryggere og bedre behandlet av noen leger faktisk. Tusen takk Ingebjørg. Du forstår det kanskje ikke selv, men du er fantastisk og du endret syne mitt totalt på mange områder! Klapp deg selv på skulderen hver dag og vi at du er viktig og gjør en glimrende jobb!

En god opplevelse

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg kan nok med hånden på hjertet si at timen hos Kinne var den "beste" gu-opplevelsen jeg har hatt. Og det sier litt :)
Hun var rolig, avslappet, forklarte alt hun gjorde, ivaretakende, nøye og svært effektiv.

Kan anbefales på det sterkeste!

Veldig bra !!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg har aldri vært hos gynekolog før og fikk anbefalt henne av fastlegen min, Hun var veldig hyggelig og rolig. fikk meg til å føle meg avslappet og hun var veldig respektfull og forsiktig.
anbefales!! :)

Verdens beste gynekolog

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Vennlig og dyktig. Hun er veldig imøtekommende. Tålmodig og omsorgsfull. Lytter og bruker god til. Forklarer underveis.

Utrolig dyktig og profesjonell

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd! Hun undersøker og tar ekstra prøver om det trengs. Man får følelsen av å bli tatt på alvor