Ingebjørg Helene Kinne

Tlf: 64 84 60 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingebjørg Helene Kinne er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Ingebjørg Helene Kinne

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Kinne. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter. Hun er rolig, forståelsesfull, omtenksom og listen er lang. Dette var min første time hos henne og jeg har aldri følt meg tryggere og bedre behandlet av noen leger faktisk. Tusen takk Ingebjørg. Du forstår det kanskje ikke selv, men du er fantastisk og du endret syne mitt totalt på mange områder! Klapp deg selv på skulderen hver dag og vi at du er viktig og gjør en glimrende jobb!

En god opplevelse

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg kan nok med hånden på hjertet si at timen hos Kinne var den "beste" gu-opplevelsen jeg har hatt. Og det sier litt :)
Hun var rolig, avslappet, forklarte alt hun gjorde, ivaretakende, nøye og svært effektiv.

Kan anbefales på det sterkeste!

Veldig bra !!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg har aldri vært hos gynekolog før og fikk anbefalt henne av fastlegen min, Hun var veldig hyggelig og rolig. fikk meg til å føle meg avslappet og hun var veldig respektfull og forsiktig.
anbefales!! :)

Verdens beste gynekolog

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Vennlig og dyktig. Hun er veldig imøtekommende. Tålmodig og omsorgsfull. Lytter og bruker god til. Forklarer underveis.

Utrolig dyktig og profesjonell

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd! Hun undersøker og tar ekstra prøver om det trengs. Man får følelsen av å bli tatt på alvor

Kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Flink til å fortelle hva hun driver med, flink til å spørre og å svare på spørsmål. Henviser raskt videre hvis det trengs og er også flink til å sjekke litt ekstra mens du først er der. Da kan man slappe av i ettertid i visshet om at alt er som det skal.

Pasientfokusert og empatisk

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg kan trygt si at det å gå til gynekolog er på topp 10 listen over de verste tingene jeg gjør. Denne legen klarte å berolige meg før undersøkelsen ved sin hyggelige og rolige væremåte. Hun forklarte hva hun gjorde under selve undersøkelsen og hvorfor. Kan trygt anbefales til andre med "gynekologskrekk".

Anbefales virkelig på det sterkeste!!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Ingebjørg er den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun tar seg god tid til pasienten, og spør alltid om jeg har noen spørsmål eller andre ting å ta opp. Det er også viktig å understreke at det er mange kvinner som nekter å gå til gynekolog grunnet skrekk. Jeg var en av dem, før jeg møtte denne fantastiske damen. Hun er så rolig og forsiktig, og får pasienten til å bli helt avslappet.