Ingebjørg Helene Kinne

Lillestrømgynekologene AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1988

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Ingebjørg Helene Kinne er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Ingebjørg Helene Kinne

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Veldig glad jeg har Kinne som gynekolog. Føler meg alltid trygg og i gode hender hos henne. Hun forklarer underveis og er forståelsesfull.

Hvis du skal til gynekolog for første gang, eller skal ta prøver eller ultralyd i underlivet for første gang og synes dette kan virke litt skummelt eller flaut, anbefaler jeg å gå til Kinne.

Hele kontoret er også veldig hyggelig og har alltid hatt et veldig positivt inntrykk av både de som sitter i resepsjonen og de som tar blodprøver, osv.

En utrolig gynekolog!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg hadde min første time hos henne, og jeg hadde en utrolig trygg opplevelse med henne. Hun ser deg, hører på deg, ivaretar deg, og jeg følte meg trygg hos henne. En utrolig god gynekolog som fortjener mye skryt:)

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Kinne. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter. Hun er rolig, forståelsesfull, omtenksom og listen er lang. Dette var min første time hos henne og jeg har aldri følt meg tryggere og bedre behandlet av noen leger faktisk. Tusen takk Ingebjørg. Du forstår det kanskje ikke selv, men du er fantastisk og du endret syne mitt totalt på mange områder! Klapp deg selv på skulderen hver dag og vi at du er viktig og gjør en glimrende jobb!

En god opplevelse

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg kan nok med hånden på hjertet si at timen hos Kinne var den "beste" gu-opplevelsen jeg har hatt. Og det sier litt :)
Hun var rolig, avslappet, forklarte alt hun gjorde, ivaretakende, nøye og svært effektiv.

Kan anbefales på det sterkeste!

Veldig bra !!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg har aldri vært hos gynekolog før og fikk anbefalt henne av fastlegen min, Hun var veldig hyggelig og rolig. fikk meg til å føle meg avslappet og hun var veldig respektfull og forsiktig.
anbefales!! :)