Odrun Kleggetveit

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Elvebredden Gynekologipraksis Telefonnummer38 10 66 7038 10 66 ...
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Odrun Kleggetveit er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Odrun Kleggetveit

Har legen din henvist deg dit, snakk med legen!

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Snakk om dårlig tid; jeg fikk ikke sitte i stolen under utspørringen engang! Når hun var ferdig med alle sine spørsmål, håpte jeg at jeg kunne spørre litt selv - noe "vi" ikke hadde tid til. Dermed var det bare å kaste meg inn på do (for det var noe jeg tydeligvis måtte gjøre ifølge dama som ikke visste at jeg hadde gått på do 3-4 minutter før og ikke lot meg si det uten å kaste bort dyrbar tid), ut til rommet igjen, ta av seg bukser og undertøy - uten skjerm av noe slag - og dermed høre "prøv å slappe av". Aldri har jeg opplevd å måtte bite tennene sammen gjennom en hel undersøkelse, fra skrapingen til det tidspunktet hun mente at bedøvelsen skulle virket (men ikke gjorde) mens hun ventet utålmodig på at jeg sa det var greit. Jeg pinte meg gjennom 3 "klipp", uten at bedøvelsen fungerte, samtidig som jeg ble fortalt om å slappe av av en stressa gynekolog med dårlig tid. Etter dette kom klærne på rimelig raskt, og jeg ut av kontoret enda raskere. Denne gangen måtte jeg spørre om en faktura å ta med meg hjem, og til dette kikker resepsjonisten på meg over brillene og spør; 'har du ikke penger?'.
Så; på toppen av kransekaka, slet jeg hele dagen med liknende menssmerter til tross for at min mensturasjon var over over ei uke siden.

Så damer, og forsåvidt herrer; hvis legen henviser deg til Elvebredden, be legen om å henvise deg til noe annet sted. Spar degselv mye smerte og stress!

Ubehagelig

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Odrun er alt for rask i hva hun gjør, oppleves voldsomt. Tok til tårene under prøvetaking fordi hun ikke forklarte hva hun gjorde og bare «dyttet ting inn og rundt» .Gått mye til gynekolog og aldri opplevd det så røft og raskt som her. Skal aldri hit igjen.

Anbefales ikke

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Jeg hadde gjennomgått en operasjon og satt med mange spørsmål. Kom inn til timen og alt var preget av dårlig tid og liten interesse. Hun er sikker kjempedyktige i faget men ikke med pasienter. Jeg følte meg til bry hele timen og fikk ikke anledning til å stille spørsmål. Går ikke her igjen.
Hun tilbød meg en klamydiatest da jeg er ung, men da jeg takket nei (er i et flerårig fast forhold) gjorde hun antydninger til at jeg ikke burde ha så tillit til partneren min. Uprofesjonelt.
Var heller ingen forheng å skifte bak så klærne ble liggende på gulvet og jeg har aldri følt meg så naken.

Dårlig tatt imot

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Har vært der noen ganger etter at jeg ble henvist av fastlegen min for å sette inn spiral. Prøvde å ta opp andre underlivsplager jeg har, men det ble bare avfeid med en gang. Alle gangene jeg har vært der har jeg sittet igjen med en følelse av at jeg bare er til bry for henne, og at hun bare vil bli ferdig så fort som mulig. Har nå fått henvisning til en annen gynekolog av fastlegen min, kommer aldri til å dra tilbake hit.

Ubehagelig

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Hun var ikke særlig hyggelig, følte hun hadde dårlig tid og bare ville bli fort ferdig. Følte meg ikke tatt vare på som pasient. Gikk ut med flere spørsmål enn svar. Følte meg «i veien». Går ikke her igjen.