Odrun Kleggetveit

Elvebredden Gynekologipraksis

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Elvebredden Gynekologipraksis Telefonnummer38 10 66 7038 10 66 ...
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Odrun Kleggetveit er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Odrun Kleggetveit

Smertefult og lite info

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Satt inn spiral hos oddrun. Timen jeg før jeg satt inn spiral, så benektet hun at jeg noen gang kan ha hatt cyster på eggstokkene, og at kirurgene som åpnet magen min, så feil (selv om de tok ultralyd for å se). Så om fordi hun ikke har sett det, så går det ikke ann. Når jeg satt inn spiral så var eneste info jeg fikk, at jeg skulle ta smertestillende før timen. Gjore dette. Når jeg hadde satt inn spiralen og skreket av smerte, så lå jeg der. Fikk ingen videre informasjon. Ingenting. Ikke noe om bruk av sanitærprodukter, prevansjon eller samleie. Fikk ikke bruksamvisningen til spiralen heller (har hørt man skal få den).

Rask og voldsom

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Virker veldig rask under undersøkelsen. Tok utvidet celleprøve og det var ekstremt mye mer smertefullt enn hos hennes kollega Tronstad. Lite informasjon under undersøkelsen. Tok seg litt tid i etterkant og var tilgjengelig på telefon når prøvesvarene kom tilbake.

effektiv

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

hun er rask, effektiv, noen ganger for rask så man føler hun har altfor dårlig tid, noe som er ubehagelig når man gruer seg for gyn prøver, blir enda mer anspent, flink til å følge opp, tar kontakt og svare på spøramål via resepsjonen om nødvendig, hyggelig, blide hjelpsomme kontordamer

Dyktig Gynekolog

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Hun er en dyktig lege,som alltid tar seg tid til og svare på spørsmål.Blid og imøtekommende. Føler meg alltid trygg og ivaretatt når jeg kommer på undersøkelser. Sekretærene er blide og hyggelige. Kan anbefale stedet til andre.

Den beste

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

En utrolig dyktig lege som ikke bagatelliserer plager en måtte ha. Gir deg mye støtte om du sliter med barnløshet.