Jorun T. Loennechen

Olav Trygvassonsgt. 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Jorun T. Loennechen

Trygghet

Klinikk: Jorun Thørring Loennechen`s kontor  Skrevet

Fikk henne anbefalt av en venninne. Trengte en flink ogg erfaren gynekolog da jeg har en del plager.. Hun var kjempeflink og profesjonell. Hadde gruet meg til å få spiral men det var ingen sak med henne. Tok seg god tid og forklarte alt hun gjorde. Veldig lyttende. Anbefales på det sterkeste. Litt lang ventetid

Dyktig lege

Klinikk: Jorun Thørring Loennechen`s kontor  Skrevet

Ble henvist til denne legen av min fastlege, men følte ikke helt at hun tok meg så seriøst. Hun virker utrolig dyktig, rask og effektiv, men viste lite medfølelse og empati overfor mine spørsmål og usikkerheter. Hun fikk meg til å føle at jeg stilte dumme spørsmål, noe jeg ikke syns passer seg som gynekolog. Jeg vill tro "lit eldre" kvinner er mer fornøyd med denne legen enn det jeg er. Ingen tvil om at hun kan faget sitt.

Dyktig!

Klinikk: Jorun Thørring Loennechen`s kontor  Skrevet

Jeg har vært hos henne flere ganger og alltid får god hjelp. Effektiv og henviser videre når det er behov for det.

Ikke fornøyd

Klinikk: Jorun Thørring Loennechen`s kontor  Skrevet

Var innom i en vanskelig situasjon, og opplevde å ikke bli hørt. Følte meg litt overkjørt av hennes meninger ifh til situasjonen. Faglig dyktig, men kunne vært bedre ifh til kommunikasjon og empati i møte med pas. Har vært der tidligere for rutinesjekk, med bedre inntrykk enn siste gang. Men følte meg også da litt overkjørt.