Halvor Bakke Melbye

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Gynekologene på Kolbotn
Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn
Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Halvor Bakke Melbye er gynekolog i Oppegård og Skedsmo

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Trygg lege å gå til

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Leste noen kommentarer her i forkant av legetime.. og da kan man grue seg tenkte jeg. Men der tok jeg feil kjempe flink lege.

Flink og hyggelig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var hos Bakke Melbye i forbindelse med konisering, noe jeg gruet meg veldig til. Jeg sa ifra på forhånd at jeg lett blør, da tok han det ekstra pent og han var veldig flink til å roe meg ned.

Undersøkelsen var rask og effektiv, og jeg følte meg godt ivaretatt underveis. Ikke så mye smalltalk, men vi hadde en veldig lett tone og han slo til og med an med en spøk eller to.

Skal på oppfølging nå snart, og føler det er betryggende å vite at jeg er i gode hender.

Informativt, respektfullt og effektivt

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var hos Halor Bakke Melbye for andre gang. Han er dyktig, effektiv, punktlig, informativ og jeg kjenner meg godt ivaretatt. Veldig fornøyd med hans praksis.

Hardhendt og ubehagelig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dette er en utrolig hardhendt og ubehagelig gynekolog. Han er lite forståelsesfull og det er rett og slett smertefullt å gå til helt vanlige gynekologiske undersøkelser hos ham.

Ubehagelig og krass

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dr. Melbye har nok mye kunnskap, men eier ikke medlidenhet eller relasjon med pasientene sine. Han forklarer ikke hva han skal til å gjøre, han virker uinteressert i det man forteller om egen kropp og hva man opplever inni seg, og han snakket til meg som om jeg var uerfaren og ikke kjenner kroppen min angående sex og stillinger og samtale med partner, noe som ikke er tilfellet. Vi snakket om forskjellige prevensjonsmidler men til slutt sa han bare "du skal gå på minipille", uten å ha gitt tilstrekkelig informasjon om de andre midlene (jeg har gått på noen av de før). Jeg følte rett og slett at jeg ikke nådde frem til ham med verken informasjon eller spørsmål.
Jeg gråt i stolen pga ubehag, og dette overså han totalt. Jeg gikk derfra med mer bekymring enn jeg hadde da jeg kom og resten av dagen var jeg svært uvel og helt på gråten. Jeg kommer aldri tilbake og dette besøket gjør at jeg gruer meg til å gå til gynekolog neste gang. Ikke gå hit dersom du er ung kvinne med lite erfaring angående besøk til gynekolog. Det kan for mange være ganske spesielt og ubehagelig, og det gir denne legen blanke i.