Halvor Bakke Melbye

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Gynekologene på Kolbotn
Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn
Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Halvor Bakke Melbye er gynekolog i Nordre Follo og Lillestrøm

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Hardhendt og utbrent

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg fikk knapt stille mine spørsmål. Denne legen ramset opp en lekture han tydeligvis har sagt mange ganger før, ville ikke høre hva jeg hadde å si. Fikk inntrykk at han var utbrent og ville bli kvitt meg så fort som mulig. Det at undersøkelsen var smertefull gjørde heller ikke ting bedre.

Informativ og flink

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Eg syns Melbye er informativ og flink, rett på sak og konkrete svar. Viss du lurer på noko, så tar han seg tid til å forklare det godt.

Trygg lege å gå til

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Leste noen kommentarer her i forkant av legetime.. og da kan man grue seg tenkte jeg. Men der tok jeg feil kjempe flink lege.

Flink og hyggelig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var hos Bakke Melbye i forbindelse med konisering, noe jeg gruet meg veldig til. Jeg sa ifra på forhånd at jeg lett blør, da tok han det ekstra pent og han var veldig flink til å roe meg ned.

Undersøkelsen var rask og effektiv, og jeg følte meg godt ivaretatt underveis. Ikke så mye smalltalk, men vi hadde en veldig lett tone og han slo til og med an med en spøk eller to.

Skal på oppfølging nå snart, og føler det er betryggende å vite at jeg er i gode hender.

Informativt, respektfullt og effektivt

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var hos Halor Bakke Melbye for andre gang. Han er dyktig, effektiv, punktlig, informativ og jeg kjenner meg godt ivaretatt. Veldig fornøyd med hans praksis.