Halvor Bakke Melbye

Halvor Bakke Melbye er gynekolog i Oppegård og Skedsmo

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Trygg og effektiv

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Første gang hos ham. Svært fornøyd. Framsto trygg og rolig, og det smitter. Ga informasjon underveis, men ikke noe unødvendig snakk.

Hyggelig og flink

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Mitt første møte med en ny gynekolog var en hyggelig opplevelse.
Han var blid og trivelig. Dyktig og kunnskapsrik. Han klarte i tillegg å få meg til å være avslappet under undersøkelsen.
Dette var et meget godt førsteinntrykk -og jeg trenger ikke å grue meg til neste gang.

Ubehagelig, skremmende og smertefullt

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Timen begynte bra, følte jeg fikk svar på alt jeg lurte på av spørsmål og bekymringer.

Da det var tid for selve gynekologiske undersøkelsen derimot.... jeg fikk null informasjon om hva som foregikk der nede og følte meg redd. Null advarsel om kalde kremer eller ting som skulle "opp der". Jeg fikk kjempevondt på et punkt (celleprøve), og da jeg spurte han om det var normalt å få så vondt fikk jeg en totalt uinteressert og uempatisk respons tilbake. Så da lå jeg der; bena spredt, smerter pga røff behandling, alt mens tårene rant.

At dette er min opplevelse under min første gynekolog time er fryktelig synd. Å være redd for å dra til gynekolog er det ingen som burde føle. Melbye er kunnskapsrik, men har totalt mangel på empati, forståelse og kommunikasjonsevner for en pasient, etter min opplevelse.

Det skal jo ikke være sånn at man skal gå ut av legekontoret og gråte fordi man følte seg så...invadert?

Har lest de andre vurderingene, og selvom jeg synes det er bra at det er noen som ikke har hatt samme opplevelse av denne mannen som meg, så synes jeg det er svært ubehagelig å se at det er såpass mange som har hatt lignende opplevelse som meg.

Anbefaler han ikke i det hele tatt - særlig hvis du er ung og det er din første gang.

Dyktig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Hyggelig kar . Følte absolutt at han kunne sine ting og ivaretok meg på utmerket måte .
Veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk.

Oppdatert, rask og skånsom

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg har veldig smerter ved GU, men Melbye var så forsiktig som ingen har klart å være før. Han ga meg et tips om hva som kunne fungere med en gang og det klarte ikke min private gynekolog å gjøre. Rask, skånsom, lyttende og veldig oppdatert på endometriose ift min situasjon.

Jeg hadde gruet meg lenge til dette besøket etter å ha lest kommentarene her på legelisten