Halvor Bakke Melbye

Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn
Lillestrømgynekologene AS
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Utrolig dyktig - anbefales!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Kan anbefale Halvor Bakke Melbye på det varmeste. Han er dyktig, profesjonell og rolig. Tar seg tid.
Litt lang ventetid, men slikt må man regne med når det gjelder en populær lege.
Damene på kontoret er veldig hjelpsomme.
Eneste minuset er parkering. Skulle ønske kontoret hadde hatt et par gratis plasser.

Positiv opplevelse

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Hyggelig lege som forklarte godt og besvarte mine spørsmål. Brukte tid på å forklare meg hva som ble vist på ultralyd. En god opplevelse.

Rolig, effektiv og kan det han gjør

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Jeg har alltid hatt god erfaring med Dt.Melbye. kort ventetid, effektiv og han kan det han driver med.

Han er rolig og forklarer godt hva han Gjør og også før han Gjør det. Kun opplevd en smertefull undersøkelse men det var pga en tett livmorhals ( men denne opplevelsen har jeg også hatt hos andre, ikke bare hos han).

Han anbefalte en ny medsin mot endometriose min, dessverre hadde jeg dårlig effekt av den også. Men følte han var veldig oppdatert og lyttet til hva jeg har å si.

Dr. Melbye

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Denne legen kan absolutt anbefales. Han er meget profesjonell og akkurat så hyggelig han skal være i en slik situasjon. Jeg synes det kan være ubehagelig å gå til en mannlig gynekolog, men Dr. Melbye er absolutt en jeg "slapper" av hos om jeg kan ordlegge meg slik.
Han oppleves som interessert og behjelpelig.

Profesjonell, dyktig, effektiv

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Etter å ha lest her inne var jeg litt nervøs for timen jeg hadde fått hos denne legen, men opplevelsen min var helt fin! Han hilste høflig, gikk gjennom henvisningen min, forklare litt alternativer jeg hadde, og så var det opp i GYN-stolen. Han forklarte hva han gjorde, hvorfor, beskrev hva som var hva under undersøkelsen.

Han var svært profesjonell, effektiv, passe "kjølig" (jeg liker i alle fall ikke gynekologer som tuller og tøyser og er personlige mens jeg sitter med bena mine til værst uten truse), og hverken mer eller mindre hardhendt enn andre GU jeg har vært hos.

Jeg hadde også noen spørsmål utover henvisningen som han svarte kjapt og greit på. Kan anbefale denne legen!