Halvor Bakke Melbye

Halvor Bakke Melbye er gynekolog i Oppegård og Skedsmo

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Kald og fraværende

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dette var 2. gang jeg var hos denne legen, og jeg føler igjen at han er kald og fraværende. Jeg fikk lite forklaring, og heller ikke da jeg spurte om igjen fikk jeg noen bedre forklaring. Følte heller at han ble utålmodig for at jeg spurte igjen. Han sa heller ingenting under undersøkelsen før jeg spurte hva han gjorde. Det er godt mulig at han er en flink gynokolog, men han mangler dessverre evnen til at jeg følte meg trygg der.

Utrolig dyktig - anbefales!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Kan anbefale Halvor Bakke Melbye på det varmeste. Han er dyktig, profesjonell og rolig. Tar seg tid.
Litt lang ventetid, men slikt må man regne med når det gjelder en populær lege.
Damene på kontoret er veldig hjelpsomme.
Eneste minuset er parkering. Skulle ønske kontoret hadde hatt et par gratis plasser.

Positiv opplevelse

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Hyggelig lege som forklarte godt og besvarte mine spørsmål. Brukte tid på å forklare meg hva som ble vist på ultralyd. En god opplevelse.

Rolig, effektiv og kan det han gjør

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Jeg har alltid hatt god erfaring med Dt.Melbye. kort ventetid, effektiv og han kan det han driver med.

Han er rolig og forklarer godt hva han Gjør og også før han Gjør det. Kun opplevd en smertefull undersøkelse men det var pga en tett livmorhals ( men denne opplevelsen har jeg også hatt hos andre, ikke bare hos han).

Han anbefalte en ny medsin mot endometriose min, dessverre hadde jeg dårlig effekt av den også. Men følte han var veldig oppdatert og lyttet til hva jeg har å si.

Dr. Melbye

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Denne legen kan absolutt anbefales. Han er meget profesjonell og akkurat så hyggelig han skal være i en slik situasjon. Jeg synes det kan være ubehagelig å gå til en mannlig gynekolog, men Dr. Melbye er absolutt en jeg "slapper" av hos om jeg kan ordlegge meg slik.
Han oppleves som interessert og behjelpelig.