Halvor Bakke Melbye

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Halvor Bakke Melbye er gynekolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Dårligeste jeg har opplevd

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Legen var lite imøtekommende, småsur og uintressert i pasientens situasjon. Jeg følte meg nesten kastet ut av kontoret. Jeg ønsket å spøre noe, men fikk ikke det til. Han undersøkte meg i 2 min uten at jeg fikk en grundig undersøkelse, jeg har hatt en vasnkelig svangerskap og fødsel var sikelig vanskelig, og jeg fikk en dårlig oppfølging av denne lege. Anbefaler ikke den legen.

Kommer ikke tilbake til denne lege

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Hardhent, upersonlig, stresset, fikk ingen tillit og legen var en dårlig lytter.
Kommer ikke tilbake til denne legen fler ganger.

Flink og kunnskapsrik

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Profesjonell og tydelig faglig dyktig Gynokolog. Vi hadde utfordringer med både å bli gravide og selve svangerskapet underveis og vi fikk veldig bra hjelp av denne legen.
han var grundig og tok seg tid til å forklare og vi følte oss sett og hørt på våre bekymringer og spørsmål. Han har omfattende erfaringer, kom etterhvert frem at han har også vært overlege i flere år på Fødeavdeling så dette var veldig bra!
Også ett pluss med kort ventetid samt at prisen var lavere med refusjonen.

Jeg skal fortsette hos denne legen.

Negativ opplevelse

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Opplevde Dr. Melbye som totalt uinteressert, arrogant og på grensen til nedlatende og frekk. Følte han hadde liten tid, og spørsmål var overhode ikke noe han var interessert i. Lite imøtekommende da jeg forsøkte å forklare at jeg var nervøs før undersøkelsen. Så mer i papirene sine enn på meg. Anbefaler ikke denne gynekologen til noen!

Empatisk og forståelsesfull!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg var på ultralyd. Han tok seg god tid, forklarte hva han gjorde. Veldig empatisk og trøstende da det viste seg at ting ikke var som det skulle. God oppfølging resten av timen, og videre henvisning. Følte oss virkelig ivaretatt.