Halvor Bakke Melbye

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Halvor Bakke Melbye er gynekolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Dyktig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Leste her inne før jeg gikk til time så jeg var litt skeptisk, men min opplevelse var veldig god. Jeg fikk raskt time, han var tydelig, forberedt til timen (hadde lest over henvisningen min), forklarte hva som antageligvis var årsaken til plagene mine og undersøkte meg på en veldig god måte. Profesjonell og dyktig. Ingen ting å klage på fra min side!

Profesjonell og lyttende

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Meget fornøyd med denne gynekologen, håper jeg kan gå hos ham i mange år. Var litt skeptisk etter å ha lest en del klager på nett men han var jo noe helt annet enn det jeg hadde lest. Utrolig profesjonell og kunnskapsrik. Lyttende og medfølende personlighet. Man må faktisk skille på personlighet og profesjon. Her er man i trygge hender, uten noe ekstra snikk-snakk. Vil anbefale ham på det varmeste!

Følte meg trygg

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dreven, visste hva han drev med.
Følte meg trygg .
Han ga følelsen av erfaring.

Anbefaler han gjerne .

Nedlatende og belærende

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Melbye lytter ikke til pasientens behov og erfaring med egen kropp og har en egen evne til å belære en mens man sitter uten klær på underkroppen som oppleves nedverdigende og ydmykende. Hormonpreparater er svaret på alt, også når man eksplisitt sier at dette er noe man har negativ erfaring med.

Elendig pasientbehandling

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg ble henvist til Bakke Melbye fordi det var kortere ventetid hos ham enn hos andre. Under samtalen før undersøkelsen virket han totalt uinteressert i meg som pasient og han lot meg ikke komme til i samtalen. Han spurte meg korte spørsmål og var ikke interessert i mine innspill. Plutselig bjeffet han at jeg skulle kle av meg nedentil, uten å se på meg eller henvise meg til riktig plass eller noe. Under selve undersøkelsen var han svært hardhendt og heller ikke her var han interessert i meg som pasient. Det føltes vondt og store deler av tiden lå jeg med sammenbitte tenner og tårer i øynene.
Jeg ble henvist til forskjellige prøver men da prøvene forelå og vi skulle gå videre i behandlingen fikk jeg beskjed om at prøvene var for gamle og måtte tas på nytt. Bakke Melbye mente prøvene var over et år gamle, da de seneste resultatene knapt var 14 dager gamle.
På grunn av dette henviste min fastlege meg til Kynne, en kvinnelig kollega av Bakke Melbye. Jeg fikk time, men har i etterkant fått flere telefoner der de forsøker å avlyse denne timen. Dette med grunnlag i at jeg tidligere har vært hos Bakke Melbye.