Hans Kristian Opøien

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Hans Kristian Opøien er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Hans Kristian Opøien

Høflig, forståelsesfull ovenfor min situasjon, faglig dyktig , trygg.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hans Kristian Opøien har jeg gått til i lang tid tilbake - for meg er det ikke et alternativ å gå til andre enn han.

Han er meget faglig sterk, vennlig, utrolig høflig og selv i alt alvor får han også frem smilet hos meg som hans pasient.

Ikke bare får man en av ( etter min mening ) landets beste på det han driver med - du får også en lege som ser hele deg og virkelig har bare gode intensjoner om å hjelpe deg med hva enn det skulle vise seg å være.

Jeg anbefaler han på det varmeste - og jeg unner alle jenter - kvinner å bli møtt på samme måte som man blir av Hans Kristian.

Dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Tatt seriøst. Hensynsfull. Faglig dyktig. Behagelig. Morsom. Gjorde en ubehagelig opplevelse til en OK hendelse.

Lite forsiktig, godtok ikke nei til en undersøkelse

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Sikkert en lege som kan jobben sin, men jeg fikk min verste opplevelse hos en gynekolog.

Han forklarer ikke hva slags undesøkelse skal taes.

Opplevde undersøkelsen som unødvenig smertefull. Kom ut av rommet gråttende og sjelvende, noe som kunne blitt unngått, hadde han tatt seg litt tid og vært litt forsiktig.

Anbefaler ikke kvinner med ubehag til å gå til gynekolog til å bruke denne legen.

Ikke så imøtekommende

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Han er sikkert faglig dyktig (gjorde det jeg kom for), men han svarte kort på spørsmål og virket noe uinteressert/lite empatisk. Gruer meg alltid til slike undersøkelser, og kommer derfor ikke til å bruke han igjen.

Utrolig flott lege.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos Hans Kristian for tidlig ultralyd og hadde en veldig god opplevelse. Hyggelig og tålmodig lege som kom med gode tips angående graviditeten videre. Anbefales på det sterkeste.