Hans Kristian Opøien

Volvat Oslo - Majorstuen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1999

Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Hans Kristian Opøien er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Hans Kristian Opøien

Lite forsiktig, godtok ikke nei til en undersøkelse

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Sikkert en lege som kan jobben sin, men jeg fikk min verste opplevelse hos en gynekolog.

Han forklarer ikke hva slags undesøkelse skal taes.

Opplevde undersøkelsen som unødvenig smertefull. Kom ut av rommet gråttende og sjelvende, noe som kunne blitt unngått, hadde han tatt seg litt tid og vært litt forsiktig.

Anbefaler ikke kvinner med ubehag til å gå til gynekolog til å bruke denne legen.

Ikke så imøtekommende

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Han er sikkert faglig dyktig (gjorde det jeg kom for), men han svarte kort på spørsmål og virket noe uinteressert/lite empatisk. Gruer meg alltid til slike undersøkelser, og kommer derfor ikke til å bruke han igjen.

Utrolig flott lege.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos Hans Kristian for tidlig ultralyd og hadde en veldig god opplevelse. Hyggelig og tålmodig lege som kom med gode tips angående graviditeten videre. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, imøtekommende og lyttende lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har vært hos Hans Christian flere ganger nå. Han er en gynekolog som tar deg på alvor, og virker veldig trygg og god på sitt fagfelt. En positiv opplevelse sammenlignet med andre gynekologer.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Det er definitivt ikke noe gøy å gå til en gynekolog, men Hans Kristian Opøien er en veldig rolig og fin fyr som tar seg god tid til å lytte til det man har på hjertet. Jeg kom til han med et ganske følelsesladet problem og endelig følte jeg at jeg hadde truffet en gynekolog som hørte på meg.
En utrolig flink lege!!!