Inger Øverlie

Inger Øverlie er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Inger Øverlie

Svært dyktig gynekolog

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Nå er ikke det å gå til gynekologen noe man gleder seg til, men når man først må, er Inger helt super!
Hun er hel ved, trygg, rolig og rett frem. Ikke noe dill dall.
Jeg opplever henne som svært faglig dyktig, og trygg i sitt fag.

Jeg har fulgt henne fra legekontor til legekontor og håper hun aldri kommer til å gå av med pensjon :-)

Tydelig kunnskapsrik

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Kunnskapsrik og trygg. Effektiv og besluttsom. Anbefales til alle. Har ikke fått ultralyd ved slike besøk tidligere. Virket som om det var helt vanlig og selvsagt. Jeg følte meg godt ivaretatt.

Ekstremt fornøyd!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med gynekologen min Inger Øverlie. Hun har gode svar på alle spørsmål jeg stiller og har en veldig avslappet og god aura.
Etter en time hos henne, går jeg alltid hjem med positive tanker.

Trygg, interessert og flink

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Gir meg som pasient en trygghet, samtidig som hun oppriktig viser omsorg og interesse. Har gått hos Inger i over 10 år, og er veldig fornøyd.

Veldig dyktig,flink og lyttende

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Helt klart vil jeg kontakte samme lege neste gang! En dyktig, troverdig gynekolog som brukte tid og lyttet. Skulle gjerne hatt henne dom fastlege!

Stor interesse for pasienten.

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg har vært hos Inger Øverlie for annen gang, og var mye bedre da jeg kom første gang. Resten går også bort, sa hun.......Jeg har ingen ønsker å samle sykdommer.........Må anbefales.

Fantastisk lege! Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Lege, som virkelig bryr seg og følger opp nøye på alt. Hyggelig person, og faglig dyktig. Hat vært hos henne 2 ganger.

Absolutely recommended

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Visited for first pregnancy check with some concerns and she was absolutely wonderful. Took all the time I needed to see and explain about our baby. The clinic is also very new and comfortable. Will definitely come back.

Meget dyktig gynekolog

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Gått til Dr Øverlie i mange år - alltid fått bra oppfølging og hjelp! God tid før og etter selve undersøkelsen. Alltid lyttende og gir gode råd.

Veldig kunnskapsrik, dyktig og lyttende!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Dr. Inger Øverlie er et flott menneske! Her føler man seg virkelig ivaretatt. Hun er superdyktig, kunnskapsrik og har en veldig behagelig væremåte. Topp lokaler og hyggelige medarbeidere. Anbefales virkelig!

Fantastisk dyktig

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Svært dyktig, veldig proff, utrolig kunnskapsrik, man føler seg i de beste hender. Beste legen som jeg anbefaler på det varmeste.

Høy kompetanse, hyggelig og rolig

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Hyggelig og profesjonell. Varsom ved undersøkelser og viser forståelse for både store og små problemer.

Flink og hyggelig

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Superflink lege som også er veldig hyggelig. Man føler seg godt ivaretatt og trygg. Fine lokaler, og enkelt å komme seg dit. Topp-score på alt.

Knowledgeable & professional

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

A very good experience all in all. Very knowledgeable, listens & has good advice and solutions, with a very good bedside manner. Definitely recommend!

Lyttende, velvillig, dyktig

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Forberedt før konsultasjon. Som pasient opplever jeg at mine plager tas på alvor. Hun er villig til å søke etter løsninger om ikke de er å finne ved første forsøk.

Flink og hyggelig

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Anbefaler henne på det varmeste. Hun kan svært mye og er veldig hyggelig og behagelig å forholde seg til.

Empatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Usedvanlig kunnskapsrik og empatisk gynekolog. Dr. Øverlie oppleves som både respektfull, ærlig og løsningsfokusert. Hun brukte god tid til å lytte, og kom med mange konstruktive tilbakemeldinger og forklaringer. Uten tvil den mest positive gynekolog-opplevelsen jeg har hatt.

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Imøtekommende, interessert, vennlig,kunnskapsrik,profesjonell. Kan absolutt anbefales til andre. Gir trygghet, tar deg på alvor.

Legen som tar deg på alvor

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Inger Øverlid står frem som en i særklasse kunnskapsrik medisiner, som er lyttende og som har som mål å opplyse og hjelpe sine pasienter til et så fullverdig liv som mulig.

Beste stedet jeg har vært hittil!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Det var god atmosfære der. Profesjonell hjelp og veldig rent og ryddig! Jeg trivdes der og kommer til å bruke Ingrid igjen ved en senere anledning.