Inger Øverlie

Inger Øverlie er gynekolog i Oslo

Medicus Oslo AS

Bogstadveien 51 0366 Oslo

Siste vurderinger av Inger Øverlie

utrolig flink og god lege

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Hun er en behagelig, empatisk og god lege. Jeg opplever at hun både lytter og ser meg. Trygg, opplever at jeg og min helse blir tatt varer på.

Fantastisk!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Inger Øverlie tar deg alvorlig, tar seg god tid og lytter. Og det aller beste, hun finner og løser "problemet". Inger Øverlie anbefales på det varmeste!

Trygg og svært dyktig gynekolog

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg opplever Inger Øverlie som svært dyktig, lyttende og trygg. Hun innehar stor kompetanse og evner å se hver enkelt pasient.

Jeg føler meg godt ivaretatt når jeg er hos Øverlie. Hun har et behagelig vesen og klarer å roe ned selv meg som har en bakgrunn med overgrep bak meg både før og under undersøkelsen.

Anbefales på det sterkeste!

Svært behagelig opplevelse

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

De færreste liker vel å gå til gynekolog, men her får man en svært behagelig opplevelse. Hun formidler stor forståelse for deg som pasient, har gode råd og man føler seg tatt på alvor. I tillegg er selve undersøkelsen så grei som det vel bare er mulig, men stor respekt for pasienten. Dessverre ikke så lett å få time, men for oss uten akutte behov er det verd ventetiden.

Usedvanlig fornøyd.

Klinikk: Gynekologene i Nedre Vollgate 4 (privat) Skrevet

Profesjonell, svært hyggelig og imøtekommende, veldig godt orientert om faget sitt, tar seg god tid både med undersøkelse og informasjon. Møter alle spørsmål med interesse og forståelse. Det koster å gå dit men er definnitivt verdt det.