Pooja Parashar

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Nesttun Spesialistpraksis Telefonnummer55 91 70 7055 91 70 ...
Østre Nesttunvegen 14, 4. etasje 5221 Nesttun
Pooja Parashar er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Pooja Parashar

Trygg, bestemt og tydelig.

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Synes første møte var positivt. Hun var en bestemt, men hyggelig dame. Veldig profesjonell. Var avslappende med klassisk musikk på rommet.

Dyktig og grundig.

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Hadde en kjempe fin opplevelse der. Hyggelig resepsjonist og ble tatt godt i mot. Vi snakket litt om hvorfor jeg kom før vi gikk inn i stolen. Hun sjekket meg grundig og utførte det som skulle gjøres. Veldig hyggelig og grei dame.

Virker sur, utålmodig og ufølsom

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Jeg oppfatter henne som sur, utålmodig og ufølsom. Hun er opptatt av at alt skal gå fortest mulig og tar seg ikke god nok tid til hver pasient. Hun ser ikke på meg i det hun sier «hade» en gang! Kommunikasjonen er også dårlig!

Faglig flink og forståelsesfull

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Etter å ha lest en del vurderinger var jeg litt skeptisk da jeg dro til henne.
Jeg ble møtt av en hyggelig dame som tok meg seriøst fra første øyeblikk. Hun lyttet til alt jeg sa og følte meg hørt, så en del av anmeldelsene stemmer absolutt ikke med min opplevelse. Hun var på ingen måte hardhendt. Total opplevelsen var at jeg følte meg respektert, lyttet til og hun virket som å ha god forståelse for at dette medisinsk ikke var en lett situasjon for meg.
Faglig dyktig dame, bruker gjerne henne som fast gynekolog fremover.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Etter å ha lest alle negative anmeldese , ble jeg veldig usikker om jeg skulle takke ja for min første time hos gynekolog Pooja. For en kunnskapsrik og ryddig gynekolog, som forklarte hva gjøres underveis i undersøkelse. Fikk god informasjon og det ble et positivt og upåklagelig møte med gynekologen. Stusser litt på alle de negative tilbakemeldinger som hun fikk 😊