Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1997

Nesttunveien 109 5221 Nesttun
Pooja Parashar er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Pooja Parashar

Svært dyktig, empatisk og ivaretagende.

Klinikk: Pooja Parashar Skrevet

Har svært god erfaring med denne legen. Hun er faglig dyktig, og oppleves som svært omsorgsfull og ivaretakende. Kan virkelig anbefale henne på det varmeste!

Rolig, forståelsesfull og dyktig

Klinikk: Pooja Parashar Skrevet

Hun er rolig søt kvinne som jeg føler er svært hyggelig og dyktig i sitt arbeide. Har bare gode opplevelser med denne gynekologen.

Uprofesjonell og utilgjengelig

Klinikk: Pooja Parashar Skrevet

Jeg ringte kontoret for spørsmål om et prøveresultat. Det var legens datter (!) som svarte, hun skulle se på saken min, men så sa hun at hun ikke klarte å åpne pasientjournalene. Hun var svært uprofesjonell, frekk og avvisende i telefonen. Legen ringte aldri tilbake som lovet. På kvelden kl 19 tikket det inn en sms fra pasientpost med skremmende prøveresultat. Ble ikke en god natts søvn på denne pasienten for å si det sånn! I tillegg virket legen irritabel, hun var svært kort i sine svar og avfeide spørsmål ved undersøkelsen. Ble satt ut av denne dårlige behandlingen, slik skal det ikke være! Denne legen anbefales dessverre ikke.

Profesjonell behandler

Klinikk: Pooja Parashar Skrevet

Dette var ein veldig positiv opplevelse!
Denne gynekologen var behageleg, ryddig og grundig. Ho svarte på alle mine spørsmål, viste stor forståelse og var tydelig i sine tilbakemeldinger. Dette var min første konsultasjon då eg har hatt same gynekolog i over 20 år og var lettere ubekvem med skifte, men det var heilt bortkasta energi!

Effektiv og ordknapp

Klinikk: Pooja Parashar Skrevet

Virker profesjonell, er veldig kjapp og snakker lite. På en måte er det jo fint å bli fort ferdig, men det ville være mer betryggende dersom hun forklarte litt mer om hva hun gjør og hvorfor. Man får følelsen av at hun har det ganske travelt, og vil bli fort ferdig.

Damen i resepsjonen er superhyggelig og alt er rent og pent.

En gang da jeg var innom på hastetime pga. store smerter sa de at de skulle ta kontakt med meg etter at en prøve var analysert, men det gjorde de aldri. Endte til slutt opp på legevakten da verken symptomer eller smerter forsvant. Der fikk jeg raskt hjelp og riktig diagnose. Mistet litt tilliten til kontoret pga. denne hendelsen.