Pooja Parashar

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Nesttun Spesialistpraksis Telefonnummer55 91 70 7055 91 70 ...
Østre Nesttunvegen 14, 4. etasje 5221 Nesttun
Pooja Parashar er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Pooja Parashar

Uvennlig og ubehagelig

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Ubehagelig møte med denne gynekologen. Hun var uvennlig og kort. Svarte uklart og forklarte ikke når jeg spurte. På spørsmål om det ville gjøre vondt svarte hun «vi får se». Den mest hardhendte gynekologen jeg har vært hos. En lege som får deg til å føle deg liten. Hjelper ikke på helhetsinntrykket at du må ta av deg skoene på venterommet. Kommer aldri til å gå til henne igjen.Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen.

Nedverdigende og sur

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Mitt første møte med Pooja var sånn helt ok. Hun var ikke veldig interessert i å høre sykehistorien min, men etter at hun fysisk så hva som forårsaket smertene mine følte jeg at jeg møtte en helt annen lege. På oppfølgingstimen var hun heller ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si. Hun får deg til å føle deg dum når du stiller spørsmål og ettersom at hun ikke tar seg tid til å høre alle symptomer så føler jeg meg ikke trygg på behandlingen. Hun får deg til å føle deg liten og usikker, noe som er utrivelig, spesielt mtp spesialiteten hun utfører.

Ydmykende

Klinikk: Nesttun Spesialistpraksis Skrevet

Alt var forferdelig, fra den lave sofaen i venterommet, at skoene måtte tas av utenfor kontoret, og mangel på kommunikasjon underveis . Føltes forferdelig, lite informasjon, hun plasserte meg på en "barnestol" etter undersøkelsen. Følte meg direkte ydmyket . Går aldri tilbake, og kan ikke anbefale hennes pasientbehandling. Svarte ikke på mine psørmål underveis, var tverr og sur og hardhendt.

Kunnskapsrik

Klinikk: Pooja Parashar Skrevet

Har vært hos henne 2 ganger. Hun var hardhendt så det blir med de 2 gangene. Når jeg spurte om ting virket hun lite lydhør. Fikk ikke noe svar på det som jeg spurte om. Sikkert flink men , men!

Helt fantastisk flink😃

Klinikk: Pooja Parashar Skrevet

Flinkeste gynekolog jeg noen sinne har vært hos,og tar seg så god tid.
Atmosfære er helt upåklagelig den også,bare positivt å komme med!!