Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Utrolig bra

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Fikk time raskt, han fikk meg til å føle meg komfortabel og tok seg tid til å forklare underveis. Anbefales på det sterkeste og jeg kommer til å dra tilbake dit neste gang.

Utrolig flink

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig fikk meg til å føle meg komfortabel med mitt første besøk til gynekologen. Har ingenting annet å si enn at jeg er veldig fornøyd, og at jeg anbefaler andre studenter til å gå hit også.

Hjelpsom og utrolig bra service!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Bestilte time til 3D - ultralyd hos Sentrum Gynekologi. For det første var de utrolig hjelpsomme med å finne et tidspunkt som passet for meg, i tillegg fikk jeg også veldig raskt time. Under ultralyden tok han seg veldig god tid til å beskrive og fortelle hva vi så. Følte meg veldig godt ivaretatt.
På grunn av at den lille nektet å snu seg, var det vanskelig å få noen gode bilder. Vi trengte derfor ikke å betale full pris, i tillegg til at vi bare måtte komme innom senere for å se om den lille hadde snudd seg.
Når vi kom tilbake neste gang fikk vi igjen kjempegod service, med både time på dagen og gratis ultralyd for å se om det var mulig å få til noen 3D - bilder denne gang.
Alt i alt utrolig fornøyd!

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Vi er kjempe fornøyd etter å ha vært på tidlig ultralyd hos Stig Pedersen. Han tok seg god tid og forklarte godt hva han så og gjorde, og svarte på de spørsmålene vi hadde. En utrolig hyggelig og behagelig opplevelse! Vil også gi et stort stort pluss for nye, rene og fine lokaler. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hadde prøvd å få time hos privat gynekolog, men fikk ingen napp, så fikk jeg bestilt meg time hos Sentrum Gynekologi i Trondheim, jeg bor på Mo i Rana, så det er et godt stykke unna, men FOR en fantastisk lege, forklarte veldig tydelig hva han gjorde, og hva man så på ultralyd skjermen. Angrer absolutt ikke på den lange turen til Trondheim kun for å dra hos gynekologen, anbefales på det varmeste!