Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Kjempehyggelig gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hadde en kjempepositiv opplevelse med min første gynekologiske undersøkelse med Stig. Han ga god informasjon, fortalte hva han gjorde og skapte en uformell og avslappet stemning. Anbefales!

Veldig dyktig

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Flink lege som jeg vil anbefale på det sterkeste. Svarte på alle spørsmålene mine grundig (kanskje litt for grundig hehe) og var veldig omtenksom og hjelpsom. Og ikke minst veldig behagelig! Anbefales

Behagelig og flink gynekolog:)

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Var hos gynekolog for første gang Idag og er meget fornøyd! Han tok seg god tid til å forklare både før og under undersøkelsen noe som gjorde hele undersøkelsen veldig interessant. Absolutt ikke noe å grue seg til :) jeg grudde meg for om det skulle være vondt men det var det ikke. Og han varslet om den lille smerten som var. Kommer nok til å velge Stig neste gang jeg skal til gynekolog også.

Veldig flink gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hadde aldri vært hos gynekolog før, men dette var virkelig en veldig god opplevelse! Veldig profesjonell, avslappet og flink. Kjempebra studentpris også! Anbefales på det sterkeste.

Den beste gynekologen ever!!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Så rolig, og så behagelig væremåte! Forklarte godt, og virket så avslappet. Har du angst for å sette inn en hormonspiral anbefales han på det varmeste! Ringer deg også i ettertid for å høre hvordan det går om du ønsker det.
ANBEFALES!!!