Vibeke Rognan

Askergynekologen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Askergynekologen Telefonnummer66 78 79 3366 78 79 ...
Knud Askers vei 28 a 1383 Asker
Vibeke Rognan er gynekolog i Asker

Siste vurderinger av Vibeke Rognan

Uheldig

Klinikk: Askergynekologen Skrevet

Jeg sitter igjen med flere dårlige erfaringer etter at jeg satt inn spiral etter å ha fått lite informasjon- at risikoen for bekkeninfeksjon er så stor ved kjønnssykdom ser jeg er noe alle skal ha beskjed om i forkant. At prøvesvarene kom to måneder senere førte til en lang periode med smerter og legevaktbesøk, før jeg selv måtte finne frem til årsaken. Reagerer også på at det kan ta tre måneder å få svar på prøver som jeg har fått etter noen dager hos fastlege.

Helt fantastisk !!!!

Klinikk: Askergynekologen Skrevet

Greier å gjøre en «klein» undersøkelse naturlig.
Virker grundig og trygg,
varm, interessert og respektfull.
Tok meg imot midt i jula,
på 1 times varsel!!!
Jeg er selv helsepersonell, og jeg mener Dr Rognan er unik!

Trygg og alltid like blid

Klinikk: Askergynekologen Skrevet

Jeg er så takknemlig for å være pasient hos Vibeke for å ta årlige sjekker og evn ved akutte behov.
Hun er dyktig, omsorgsfull og har fåttvmeg til å ikke grue meg på forhånd, og heller ikke under «besøket».
Jeg anbefaler Vibeke på det varmeste, selvom det koster litt mer enn i det offentlige! (Det er det så absolutt verdt!) ps. helsesekretæren i resepsjonen er også alltid like blid og serviceinnstilt, en veldig hyggelig klinikk!
Takk, hilsen

Helt super

Klinikk: Askergynekologen Skrevet

Flink, trygg, energisk, og fikk meg som pasient til å føle meg rolig. Kom med gode råd, rask men grundig undersøkelse. Tusen takk. Jeg kommer tilbake

Fantastisk og hyggelig

Klinikk: Askergynekologen Skrevet

Blir alltid godt tatt imot om det er celleprøve eller ultralydundersøkelse. Blir tatt på alvor når det er bekymring under svangerskapet og de tok meg inn på veldig kort varsel etter blødning. Betaler med glede de ekstra kronene for enoen trygg følelse og hyggelig atmosfære!